anbar Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Er litt plaget av at priskalkulatoren har vært så lenge "borte", må gjøre det for hånd... arg... :-? kan jeg gjerne få tilbakesvar på denne kjære moderatorer Noen som vet hva som tar s¨å lang tid med å oppdatere denne ? Lenke til kommentar
amund Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Er litt plaget av at priskalkulatoren har vært så lenge "borte", må gjøre det for hånd... arg... :-? kan jeg gjerne få tilbakesvar på denne kjære moderatorer Noen som vet hva som tar s¨å lang tid med å oppdatere denne ? Hele priskalkulatoren skrives på nytt. Eller rettere sagt, hele prisguiden skrives fullstendig om, men disse endringene merker ikke leseren så veldig mye til. Jeg har i øyeblikket en fungerende priskalkulator på min lokale maskin, men det vil nok fortsatt gå en liten stund før den er klar for publisering. Mvh, Amund Lenke til kommentar
schox Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har du noen formening om den blir ferdig før sommeren er blitt høst? :wink: Savner den! Lenke til kommentar
amund Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Priskalkulatoren er på vei. Har jobbet litt videre på denne de siste dagene. Bør definitivt være på plass i løpet av en måneds tid. Mvh, Amund Lenke til kommentar
schox Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg gleder meg til å se resultatet! Dette er en av de mest nyttige tjenestene på "*.no" nettet... Stå på! Lenke til kommentar
anbar Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 ja hvor ble det av priskalkulatoren... skulle gjerne sett noe mer til den Lenke til kommentar
bambam Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Denne er savnet ja. Bra dere jobber med det Lenke til kommentar
amund Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Denne er savnet ja.Bra dere jobber med det Beklager at ting har tatt tid. Mye annet arbeid i prisguiden har blitt prioritert fremfor denne. Har testet den ut ytterligere den siste tiden, men vi er litt usikre på hvordan vi skal løse utfordringen med brukerhåndtering. Mvh, Amund Lenke til kommentar
3c900 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Det hadde vært bedre å beholde den gamle priskalkulatoren i påvente av den nye. Det medfører veeldig mye ekstraarbeid å være uten. Lenke til kommentar
amund Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Det hadde vært bedre å beholde den gamle priskalkulatoren i påvente av den nye. Det medfører veeldig mye ekstraarbeid å være uten. Fordi vi har gjort så mye endringer i databaseoppsettet var det ikke mulig å benytte den gamle slik den var. Dessuten var den svært treg og lite effektivt skrevet. Mvh, Amund Lenke til kommentar
anbar Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 jeg er riktignok ikke i norge mer, men maate bare sjekke om kalkulatoren var online... og det var den har ventet lenge paa den! kom desverre paa litt feil tidspunkt, om ca 8 mnd kan jeg bruke den fornuftig, men det ser ut som bra arbeid, credits til amund, om han har skrevet... ris til han fordi det tok saa lang tid og intet laternativ var oppe... ps.. hvor lenge har den vaert online forresten? takker og bukker! Lenke til kommentar
amund Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 ps.. hvor lenge har den vaert online forresten? Husker ikke nøyaktig, men tipper på et sted mellom en og to måneder. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå