Raspeball Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hei Jeg skal ganske snart (etter alt å dømme) gå til innkjøp av et slikt anlegg (iPodhøyttalere), i den grad man kan kalle slike systemer anlegg. Etter hva jeg vet er det en iPod-nano (gammel versjon) dette anlegget skal brukes på, men har inntrykk av at de fleste generasjoner støttes (bortsett fra en del problemer med oppladning av nyere modeller). Er altså ikke min iPod dette anlegget skal brukes på. Har ikke tenkt å legge for mye penger i dette, så under tusenlappen er absolutt å foretrekke. Selv om jeg er opptatt av lyd, er ikke bruker av anlegget bemerkelsesverdig bevandret i audio-verdenen, så det trenger ikke være lyd for alle penga. Har absolutt ingen personlige referanser å stille med på området, men har feks denne testen fra Lyd og Bilde. Vet ikke hvor mye vekt jeg kan legge på en slik test, men folka der har i alle fall bedre peiling enn jeg. Uansett. Gjennom den testen kom jeg over "anlegget" fra Klipsch, Klipsch iGroove SXT til en - som dere ser av linken - meget hyggelig pris. Er dette noe å gå for? Vedkommende stiller nok ikke de høyeste kravene, men på hennes vegne må jeg få sagt at det MÅ låte greit, og ikke som et sett billige PC-høyttalere. Klipsch er jo forøvrig kjent for gode høyttalere, og har selv vært i mang en hjemmekino med Klipsch-høyttalere som leverer og vel så det. Kom gjerne med andre anbefalinger om du vet om en perle til en overkommelig pris. På forhånd takk for all hjelp Mvh Raspeball Lenke til kommentar
klxm Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Har selv denne, og er veldig fornøyd med den Og jeg bruker min ipod nano i den. Endret 18. mars 2009 av klxm Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Har selv denne, og er veldig fornøyd med den Og jeg bruker min ipod nano i den. Vil du si det er et bra kjøp for pengene? Hvordan vil du si lyden er i forhold til hvilken musikk du hører på? Lenke til kommentar
klxm Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Har selv denne, og er veldig fornøyd med den Og jeg bruker min ipod nano i den. Vil du si det er et bra kjøp for pengene? Hvordan vil du si lyden er i forhold til hvilken musikk du hører på? Jeg synest det er et godt anlegg til mitt bruk. Er du ute etter noe som dunker og som skal tilfredstille dine innerste musikk sanser, er vel ikke et så lite "anlegg" noe for deg Men rekner ikke med det er det du skal bruke et sant anlegg til heller Så, jeg er fornøygd med denne typen til mitt bruk. Dvs til musikk i stuen ved vors, vasking, eller når du slenger deg på soffan og vil nyte noen gode toner. Og så følger det med et genialt etui, så du enkelt kan ta med deg anlegget enten på hytta eller hvor du måtte dra, uten å stripe opp og ødelegge saken (og fjernkontroll:P) Har du muligheten kan du evt besøke en musikk sjappe og teste ut ulike anlegg.... Endret 23. mars 2009 av klxm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå