Ethernet Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei! Kan hende jeg har postet feil nå. Men jeg lurte på om noen visste om noen norske forhandlere som solgte rosa verktøysett? Som dere kanskje skjønner er ikke dette til meg, men til en bekjent som har bursdag. Noen som kan hjelpe meg? Vil helst slippe å bestille fra utlandet, da jeg helst bør ha dette før lørdag. Takker! Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) teknikmagasinet og netthandelen har hatt. Der bestilte jeg ett rosa sett til ei niese. Edit: leif Endret 20. mars 2009 av mreinha Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Denne hadde vært helt perfekt: http://www.amazon.com/dp/B000GUTJRY/ref=as...mp;linkCode=asn Men de shipper ikke til norge. Fant forøvrig ingenting på de to du nevnte Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Anbefalt av henne.no så må jo være troverdig å bra Lykke til Edit: Mer tvilsom side men... Endret 17. mars 2009 av mreinha Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Førstenevnte hadde ikke den jeg var ute etter. Har vært innom alle de sidene. Uten hell Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Kan dette være noe? http://www.happyhobby.no/index.php?main_pa...roducts_id=5671 Og husker jeg ikke feil så har byggern et verktøysett for damer. Endret 18. mars 2009 av L O G I M A N Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Ingen veit om biltema har noe? Hadde vært kjekt, bor ikke langt unna. Fant ikke noe i nettkatalogen deres, though Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Her tror jeg kom over det du vil ha http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16732763 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Så innmari kult. Ønsker meg Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Ja. Har svært feminin svigermor. Og etter en del flytting har jeg måtte skru sammen og fra hverandre litt av hvert. Men hun har jo ikke verktøy bare slike som hun syns er "søte" . Så da tenkte jeg det kunne være litt morsomt Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 [...] Der bestilte jeg ett rosa sett til ei nise. Heldig nise! Får håpe settet ruster for mye Rosa verktøy kan sikkert være kjekt om du skal kjøpe gave til en niese også.. (beklager - kunne ikke dy meg!) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Hvor faen fikk du det der fra? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 tror de har et rosa værktøysett på jobben til mora mi som noen hadde kjøpt på tull. kan kanskje spør hvor de kjøpte det. seff bruker de det ikke. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Du trenger ikke, jeg har fått tak i det jeg skal ha i alle fall Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Så det finnes verktøy for damer? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Alt verktøy kan brukes av damer. Nå er det vel ikke fargen som teller, eller designet. Men brukervennlighet og ikke minst kvalitet og presisjon.... Greit damene gir f i det så lenge det er rosa. Men en rosa kapp/gjær av ymse kvalitet tror jeg ikke blir så pent når listene kommer opp. Og for de som lurer, så har jeg sett elverktøy med blomstrete design osv.... Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Tenkte jeg skulle slenge inn at websiden virket forholdsvis seriøs. Jeg mottok pakken 2 dager etter bestilling! Fant nå ut at de hadde verktøysett på plantasjen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Det var webkjop.net du brukte, eller? Endret 21. mars 2009 av bazukh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå