Gå til innhold

BK:Ikke akurat en flue på veggen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må bare spørre hva i all verden det der er (og hvor lenge du ble boende). Tror ikke hummer har for vane å krype oppover veggene.

Så er det heller ikke en hummer. En languster vil jeg tro (og det er veldig vanlig at den kryper oppover veggene, spesielt hvis de er turkise (veggene altså)).

Men den langusteren kan umulig være særlig kontaktsøkende, ettersom den kryper motsatt vei av der kontaktene befinner seg.

Kanskje ikke superheldig med utsnittet der det så vidt kapper tippen av det ene følehornet, samt at den spikeren ser ut som den kan ha blitt benyttet under korsfestelsen av et tilsvarende eksemplar av samme art.

Men ellers rimelig tomsi-rustikt interiør. Jeg tror du klarer å finne traurighet hvor enn du går. Ganske anti-kameleonsk kontrast mellom vegg og veggdyr også (faktisk nesten dekorativt i sin påtrengende grønn-turkis-het).

Jeg er i alle fall glad vi ikke har den slags veggdyr her hjemme. Her går det mer i elg og hjort og den slags. Biritapet er heller ikke riktig så fargeglad.

Hmm. Beklager at vrøvlingen tok litt overhånd her...

Lenke til kommentar

Du var ikke redd for at den skulle hoppe fra veggen og spise deg? Jeg ville tatt med elefantrifle for det bildet, minst. Kanon kanskje.

Det var hvertfall et ganske gyselig (les: kult) bilde. Det skaper lett reaksjoner. Fargen på veggen bak stod i stil med beistet. Men bildet er vel kanskje mest lagt ut for framvisning, ikke så veldig for rein kritikk? :p

Lenke til kommentar
Det var hvertfall et ganske gyselig (les: kult) bilde. Det skaper lett reaksjoner. Fargen på veggen bak stod i stil med beistet. Men bildet er vel kanskje mest lagt ut for framvisning, ikke så veldig for rein kritikk? :p

Jeg ønsker jo tilbakemeldinger. Som om utsnittet fungerer, er bildet interessant, hva ville dere gjort anderledes osv.

Tom

Lenke til kommentar
hva ville dere gjort anderledes osv

Løpt, og siden angret på å ikke ha tatt et bilde? :ermm:

Seriøst kult det her. Fascinerende el-anlegg, og det legger man ikke merke til med en gang, men så lurer man jo på hvor veggdyret kommer fram fra... Gyselig fint! Kult at det inneholder så mye og allikevel er så grafisk rent. Du kunne jo ha forsøkt å skremme den til å trekke til seg det følehornet litt, men det gjør ingenting at det når ut til kanten.

Lenke til kommentar
Jeg ønsker jo tilbakemeldinger. Som om utsnittet fungerer, er bildet interessant, hva ville dere gjort anderledes osv.

Hmmm... pekuliært.

Syns (vegg)fargen er såpass grønnjævlig at jeg tror jeg ville prøvd en gråskalert versjon kanskje...

vet ikke om det var mulig siden vi ikke ser veggen til venstre, men landskaps-orientering hadde vært interresant å se i tillegg.

Forøvrig artig motiv, men vet ikke om jeg helt kjøper at den kravlet opp på vegen av seg selv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...