Gå til innhold

Ikke samme bilde på TV-ut og PC mulig?

mbst

Anbefalte innlegg

Jeg har et Sapphire Radeon 9700.

Går det an å se på film vha Windows MediaPlayer eller andre programmer via TV-ut, og samtidig drive med noe annet på PC-skjermen?

Går forsåvidt greit å sette på extended på skjerm 2 (TV), men da må jeg flytte video-bildet ut dit, og full Screen ser ikke ut til å fungere som det skal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Theater mode..

På mitt radeon 9500 (sikkert samme på 9700) kan du velge theater mode.

Såvidt jeg husker trykker du advanced på skjerminnstillingene og velger overlay tabben, der kan du huke av for theater mode. Nå sendes kun bildet fra mediaplayer til tven, uansett om mediaplayer er minimert eller ei.

Lenke til kommentar
Theater mode..

Såvidt jeg husker trykker du advanced på skjerminnstillingene og velger overlay tabben, der kan du huke av for theater mode. Nå sendes kun bildet fra mediaplayer til tven, uansett om mediaplayer er minimert eller ei.

Hvilken driver bruker du?

Lenke til kommentar
Theater mode..

Hvilken driver bruker du?

Jeg bruker catalyst 3.1

Men jeg tror det er control panel som gir featuren.. Husker ikke helt hva jeg bruker der, men tror det er det nyeste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...