mbst Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har et Sapphire Radeon 9700. Går det an å se på film vha Windows MediaPlayer eller andre programmer via TV-ut, og samtidig drive med noe annet på PC-skjermen? Går forsåvidt greit å sette på extended på skjerm 2 (TV), men da må jeg flytte video-bildet ut dit, og full Screen ser ikke ut til å fungere som det skal. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Lurer litt på dette jeg og... går det å spille cs og se film på en gang? Lenke til kommentar
joac Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Theater mode.. På mitt radeon 9500 (sikkert samme på 9700) kan du velge theater mode. Såvidt jeg husker trykker du advanced på skjerminnstillingene og velger overlay tabben, der kan du huke av for theater mode. Nå sendes kun bildet fra mediaplayer til tven, uansett om mediaplayer er minimert eller ei. Lenke til kommentar
eberland Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Har et ASUS GF4 Ti4200 ... Noen som vet om jeg kan gjøre det samme der? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Theater mode.. På mitt radeon 9500 (sikkert samme på 9700) kan du velge theater mode. Såvidt jeg husker trykker du advanced på skjerminnstillingene og velger overlay tabben, der kan du huke av for theater mode. Nå sendes kun bildet fra mediaplayer til tven, uansett om mediaplayer er minimert eller ei. Hvilken driver bruker du? Lenke til kommentar
joac Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Theater mode.. På mitt radeon 9500 (sikkert samme på 9700) kan du velge theater mode. Såvidt jeg husker trykker du advanced på skjerminnstillingene og velger overlay tabben, der kan du huke av for theater mode. Nå sendes kun bildet fra mediaplayer til tven, uansett om mediaplayer er minimert eller ei. Hvilken driver bruker du? Jeg bruker catalyst 3.1 Men jeg tror det er control panel som gir featuren.. Husker ikke helt hva jeg bruker der, men tror det er det nyeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå