AstroChicken Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 På tide å bidra litt. Jeg har plukket frem et bilde som var tiltenkt nattfoto-konkuransen for en stund tilbake (hvis jeg husker rett). Det er ikke alltid lett å bedømme typ barn/kjæledyr/familie bilder selv, så tar det heller her for litt objektive innspill. Når innholdet opp hvis man ikke kjenner vedkomne? Prøvde å bruke belysningen bevisst for å fremheve motivene, holder det mål? Noe å utsette på annet teknisk? Hunden ble forøvrig iscenesatt (ie. flyttet litt på) for begivenheten, om det skulle være noe tvil. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det som slår meg når jeg leser teksten og ser på bildet, er at det virker for lyst. Får ikke natta-stemingen av det. Tom Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Jo, det var en av grunnene til at det ikke ble brukt da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jo, det var en av grunnene til at det ikke ble brukt da. Det er jo greit Men hvis du hadde dempet brihtness litt, og eventuellt lagt på en diskret vignettering, så tror jeg det hadde gitt litt mer stemning. Selve komposisjonen er helt fin, og plasseringen/vinklingen av kosedyret bidrar også positivt. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå