ChristR Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hører en del smell i Oslo sentrum nå. Hva er dette fyrverkeri? Greier ikke å se himmelen! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ja, et av de villeste jeg har sett på lenge! Hva i allverden er det som feires? Er det Jens blir jeg forbanna! Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 6000 gratis pølser, Oslos største fyrverkeri så langt og Postgirobygget skal sørge for en brakende flott folkefest for det nye Folketeateret som åpner i Operapassasjen 17. mars. Aktiv I Oslo.no besøkte Folketeateret og direktør Hilde Lystad dagen før festen! http://www.aktivioslo.no/folketeateret-hilde-lystad.php Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Aha, jeg er ikke nok aktiv i Oslo, I guess:P Lenke til kommentar
lpololoco Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det var så sinnsykt bra... ikke bare var det gratis pølser men GRATIS ØL!!!! og fyrverkeriet er et av de beste jeg har sett... jeg mener, ABBA er ikke akkurat favorittgruppen, men heller noe jeg vil definere som en interessant aktør på musikkarenaen i sin tid. However, når det er sagt så kommer jeg ALDRI til å kunne høre en ABBA sang uten å tenke på festfyrverkeriet, gratis øl, pølser, postgirobygget og alle menneskene som gjorde festaften på youngstorget til noe helt spesielt!!!! Til dere som bare hørte det... det er omtrent som å ikke vite hvor dere var da Oddvar Brå brakk staven eller det andre flyet traff WTC... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå