Gå til innhold

Musikk: (Melodisk trance) Dalh - Symbol of the North (Other Edit)

Anbefalte innlegg

Kom over en Farrisreklame før låta ble laget. Visste det var et par ostete remixer på nettet, men følte for å lage en remix som ikke nødvendigvis måtte få et kvisete-14-åring-med-FL-Studio-stempel.

Varighet: 4:08

Kvalitet: 320kb/s

Link : Klikk (direkte link)

Du kan sjekke en mer extended (men fremdeles en kuttet) versjon på min myspace-side samt andre låter som kanskje kan falle i smak.

Hadde vært flott med litt feedback :D

Endret av Dalh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker den progressive vib'en trommeloopen din har. Den er alt for tynn etter min mening dog. Det høres ut som om du har kjørt hele greia gjennom et high pass filter. Jeg syns du burde få mer midtfrekvens i den, for da blir den dritbra.

Melodisynthen i syns jeg har litt for mye midtfrekvenser (den høres nesten litt distorted ut). Den er ikke så klar som den kunne ha vært, om du skjønner.

Du har fått til et veldig bra stereobilde syns jeg, og det er jo et stort pluss sjangeren tatt i betraktning :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg liker den progressive vib'en trommeloopen din har. Den er alt for tynn etter min mening dog. Det høres ut som om du har kjørt hele greia gjennom et high pass filter. Jeg syns du burde få mer midtfrekvens i den, for da blir den dritbra.

Den er filtrert med mye high. Følte den ble litt distortet når jeg la til low, men jeg kan prøve flere ganger.

Melodisynthen i syns jeg har litt for mye midtfrekvenser (den høres nesten litt distorted ut). Den er ikke så klar som den kunne ha vært, om du skjønner.

Smak og behag ;)

Du har fått til et veldig bra stereobilde syns jeg, og det er jo et stort pluss sjangeren tatt i betraktning :)

Tusen hjertlig! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...