DanielvanSand Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Kom over en Farrisreklame før låta ble laget. Visste det var et par ostete remixer på nettet, men følte for å lage en remix som ikke nødvendigvis måtte få et kvisete-14-åring-med-FL-Studio-stempel. Varighet: 4:08 Kvalitet: 320kb/s Link : Klikk (direkte link) Du kan sjekke en mer extended (men fremdeles en kuttet) versjon på min myspace-side samt andre låter som kanskje kan falle i smak. Hadde vært flott med litt feedback Endret 17. mars 2009 av Dalh Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg liker den progressive vib'en trommeloopen din har. Den er alt for tynn etter min mening dog. Det høres ut som om du har kjørt hele greia gjennom et high pass filter. Jeg syns du burde få mer midtfrekvens i den, for da blir den dritbra. Melodisynthen i syns jeg har litt for mye midtfrekvenser (den høres nesten litt distorted ut). Den er ikke så klar som den kunne ha vært, om du skjønner. Du har fått til et veldig bra stereobilde syns jeg, og det er jo et stort pluss sjangeren tatt i betraktning Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg liker den progressive vib'en trommeloopen din har. Den er alt for tynn etter min mening dog. Det høres ut som om du har kjørt hele greia gjennom et high pass filter. Jeg syns du burde få mer midtfrekvens i den, for da blir den dritbra. Den er filtrert med mye high. Følte den ble litt distortet når jeg la til low, men jeg kan prøve flere ganger. Melodisynthen i syns jeg har litt for mye midtfrekvenser (den høres nesten litt distorted ut). Den er ikke så klar som den kunne ha vært, om du skjønner. Smak og behag Du har fått til et veldig bra stereobilde syns jeg, og det er jo et stort pluss sjangeren tatt i betraktning Tusen hjertlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå