Astralnoise Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg synes den er oppskrytt. Det finnes virkelig verre saker enn dette. Akkurat samme med Madeleine. Den har endelig dødd ut nå, men det tok tid. Ikke at noe av dette er BRA, men jeez. Det finnes faktisk ting som burde bli prioritert bedre i media. Fritzl har forresten blitt en internett-superhelt, hvis man titter litt rundt på ymse sider. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Madeleine-sakenn var interessant fordi foreldrene var mistenkt for å ha steidsja en forsvinning. Ellers var det en utrolig uinteressant sak. Hadde det vært en hviterusser som forsvant, ville det ikke fått oppmerksomhet overhodet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Madeleine-sakenn var interessant fordi foreldrene var mistenkt for å ha steidsja en forsvinning. Ellers var det en utrolig uinteressant sak. Hadde det vært en hviterusser som forsvant, ville det ikke fått oppmerksomhet overhodet. Hvis hvitrusserenes foreldre hadde blitt anklaget og lagt det ut såpass mye i media som Madeleines forelde har gjort, så hadde det fått oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Madeleine-saken var utrolig uinteressant. "MANN BAR TEPPE UT AV HUS SAMME DAG. FAMILIEN I SJOKK!" Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Madeleine-saken var utrolig uinteressant. "MANN BAR TEPPE UT AV HUS SAMME DAG. FAMILIEN I SJOKK!" Å HERREGUD, NOEN VASKET GULVET VÅRT Lenke til kommentar
Gamekilla Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) lol............................................ er du pedo eller???? jeg mener.. han holdt sin egen datter til fange i en liten skjeller ( i 24 år) og satte 6 barn på hun sammtidi som han dadde sex med de andre barna(bestebarna--) og hadde i tillegg hatt sex med hun siden hun var 11!!! NÅ.. JEG SER IKKE SÅÅÅ STOR GRUNN TIL OG PUTTE DETTE I AVISA... (DUMMEN) -.Gamekilla.- Endret 21. mars 2009 av Gamekilla Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 What? Voldtok Fritzl barna til Elisabeth også? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 What? Voldtok Fritzl barna til Elisabeth også? Det tror jeg ikke er riktig... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det var snakk om hun eldste av barna også ble missbrukt. Hun var vell 19, det var hun som ble syk og sendt til sykehuset. Om det stemmer eller ikke er jeg ikke sikker på. Jeg er enig med vg bloggen som kaller det mediefrotsing. Selvfølgelig mener jeg saken er hinsides alt som har med etitkk og menneskelige følelser å gjøre. Mannen er et monster. Til tross for dette er jeg dritt lei av å høre om det, media skor seg på andres elendighet. Egentlig frykter jeg alt fokuset på saken kan være med på å trigge andre galinger. La familien få fred og la gamlingen brenne i helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå