brk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Tatt fra hurtigruten. Er horisonten skjev? Bilde Kristiansund2, har rettet? horisonten og croppet det panoramisk? Endret 17. mars 2009 av brk Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Horisonten ser skeiv ut ja, høyresiden er litt ned. men i tilegg har du mye dø rom med alt det utbrente svarte, hva med å klippe til panorama bilde? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Det er vanskelig å si om det er skjevt syns jeg. Man ser jo ingen horisont, men det virker litt skjevt. Kanskje mest pga at det er en haug i den venstre delen. .... he he.. andre gang på noen sekunder at jeg og jimdir svarer likt, og nesten det samme. Endret 17. mars 2009 av pybalto Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det er vanskelig å si om det er skjevt syns jeg. Man ser jo ingen horisont, men det virker litt skjevt. Kanskje mest pga at det er en haug i den venstre delen..... he he.. andre gang på noen sekunder at jeg og jimdir svarer likt, og nesten det samme. Great minds... have nothing better to do right now... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå