eirberen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har et ATI Radeon 9500pro skjermkort og skal laste ned DirectX 9.0... Men det er så mange forskjellige downloads at jeg ikke er helt sikker på hvilken jeg skal velge. Jeg vil selvfølgelig ha den nyeste eller final... Og en som virker fint med skjermkortet mitt!!! Kan noen av dere gi meg en link til denne versjonen av DirectX 9.0? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Bruker denne jeg: http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Burde vell heller laste ned DirectX 9.0a :wink: Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Burde vell heller laste ned DirectX 9.0a :wink:finnes ikke den bare i win update? eller ligger den på microsoft sine sider? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Du kjører winuppdate, da ligger den der som anbefalt. Så laster du ned den, det er ikke en spesilet stor fil. Den finner ut hva du har, og laster ned den nyeste versjonen(som er den du ønser). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå