Requi Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Etter jeg formaterte PC'en min, så merket jeg noe skikkelig underligt. Om jeg f. eks holder musen over klokken nederst til høyre, så skal dato etc komme opp over task-baren. Den kommer opp nå og, men den havner BAK task-baren slik at man ikke ser hva som står! (se vedlagt bilde) Hvordan kan jeg få teksten i boblen til å havne oppå task-baren, istedenfor bak? Dette er noe som er utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Anyone? Jeg har ingen peiling på hvordan jeg kan fikse dette. Er sikkert en lett tulleløsning, men jeg har ikke funnet dette ut ennå, så jeg håper noen her kan hjelpe meg før jeg blir gal Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har opplevd det samme flere ganger. Antar det retter seg ved en restart? Lenke til kommentar
Requi Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Har opplevd det samme flere ganger. Antar det retter seg ved en restart? Hva mener du med en restart? start>shut down>restart? Nei, gjør nok ikke det Noen som kan hjelpe meg å rette opp dette? Er helt sykt å ikke klare å vise fram hva det står (om det er noe viktig fra f. eks et virusprogr.), spesielt om det er noe viktig. Og holde over klokken for å se klokkeslett og dato, istedenfor å måtte inn på den hele tiden. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Har ennå ikke funnet ut løsningen Det virker som det fikser seg når jeg logger av brukeren og på igjen, men etter noen sekunder så er boblene bak task-baren igjen. Trenger hjeeeelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå