haakl Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 i dont ever wanna feel, like i did that day take me to the place i love, take me all the way Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Fant den her på internett en gang: Roser er røde, skjermen er blå. Her sitter jeg og tenker: "Hva faen gjorde jeg nå!?" Hånden er rød, skjermen er blå. Her sitter jeg å tenker: "Hva faen gjorde jeg nå!?" Ergo Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Har ikke noen fete rim, men vil få litt liv i tråden igjen. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 There once was a young mouse called Keith He circumsised men with his teeth He didnt do it for leisure, or sexual pleasure But instead for the cheese underneath Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Mange sier vi er ufarlige men det spørs vel, du kan få endra oppførsel og kraftig redusert hørsel (Gatas Parlament - Akustiske Rusmidler) Lenke til kommentar
SCV Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Homo er mono, hetero er stereo men min sound er surround. -Sidebrok- Lenke til kommentar
Colb Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 You're as repulsive as a monkey in a negligee. I look THAT much like your fiancée? Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 "Eg skulle hatt en krone for hvert blikk som eg får; for eg har så store baller at eg spriker når eg går." - Action Man Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Må bare slenge inn en til som jeg hørte på Nytt på Nytt for lenge siden. Holdt på å drite meg ut av latter når Knut Nærum fortalte den. Det var en ung dikter fra Møre, hvis vers var en redsel for øret. Når man sa "dine dikt, viser rytmiske svikt" sa han "Ja, men jeg forsøker å få så mange ord inn i siste linje som det lar seg gjøre." - skrevet av André Bjerke. Edit: Den kan forøvrig sees og høres . Endret 4. juni 2009 av Skjoldal Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nasse Nøff og Ole Brumm ravet inn på samme rom. Ole Brumm var drita full og sprengte lille Nasse's hull. Eg møtte ei jente, ho sa ho fraus eg viste ho pikke og då vart ho taus. Eg tok av ho kleda, ho la seg å skræva då lurte eg ho og tok ho i ræva. En kuk i øret, hva har'n der å gjøre? En kuk i handa, ja det var no anna. En kuk i munnen for denne stunden. En kuk i rassen, ja det var plassen. Roser er røde, verden er stor jeg har ei hagle og veit hvor du bor. Roser er røde, fioler er blå kyss meg i ræva, så kan du gå. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 roses are red, violets are blue, i am schizo, and so am i too! Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nasse Nøff og Ole Brummravet inn på samme rom. Ole Brumm var drita full og sprengte lille Nasse's hull. Eg møtte ei jente, ho sa ho fraus eg viste ho pikke og då vart ho taus. Eg tok av ho kleda, ho la seg å skræva då lurte eg ho og tok ho i ræva. En kuk i øret, hva har'n der å gjøre? En kuk i handa, ja det var no anna. En kuk i munnen for denne stunden. En kuk i rassen, ja det var plassen. Roser er røde, verden er stor jeg har ei hagle og veit hvor du bor. Roser er røde, fioler er blå kyss meg i ræva, så kan du gå. Haha funnet på selv eller? Lenke til kommentar
lei tå fesk Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Lurer rett å slett på om det er noen som har noen gøyale rim å komme med. ? E dem lang e dem trang. e dem søt e dem bløt. har dem langt hår å store lår, e d trange kår. e dem små bør du klå får å få nå. e dem søtt'n bli d bare me gløtt'n under sæks, lure du me kjæks d åre dem e nitt'n e dem bare dritn. vess dem si du e får feit, kom du too leit. d har itj nå å si når du kjæm bare dem får kræm d bli itj nå fett ut'n å svett. like dem fart, bør du pul dem hardt, kanj itj dem å svøm, bli dem fort øm. går dem ti buks, e d bare å juks e dem fin, bli d bare me å klin. bynne ho å ring, bør du spring klør d i løken, bør du besøk'n e itj du varm i sjorta, ka faen har du jort a liker de å sitte, får du skjelden fitte. vess du like å grill, har du fette stor phill e dem mild likke dem pilh læng sia du ha pult, jævla surt Lenke til kommentar
BlastHax Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Far til sønn: Snart kommer storken med en ny bror eller søster til deg! Sønn til far: Faen, hele byen er full av fitte, og du knuller fugler!? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Any time when you're stranded Any time when you're blinded Any time when you fight through the night You can close your eyes and imagine You're just like a butterfly See it flutter by in the summer sky The smell of raspberry pies Just imagine that sandpaper feels like satin And even when you're crapping And the empty toilet paper holder snapping at you, and everyone else in your house is deaf of hearing and you just can't bear it You can close your eyes and imagine You're just like a butterfly See it flutter by in the summer sky The smell of raspberry pies Just imagine that sandpaper feels like satin That annoying song playing on the radio The singer sounds like a cow The rapper doesn't have the right flow, he's too slow You don't know where to go, you're trapped, feels like life dealt you a deadly blow So go and post a post a rhyme on diskusjon N Oh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå