Nord-Skandinav Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Om du har bæsj på tassen og sperm i rassen da er det ingen tvil: Du er homofil Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er bedre å drive hor enn å knulle Noor. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 wow! that was a rime! i wish i could do that all the time! OHMYGOD! -that 70's show Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Roses are red, Violets are blue. The squareroot of 3, is 1,732. /thread Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Et rim kan føre til et klin. Men da du rima forandra det hele klima. AJAJAJ hvis du ikke tok den er du sen, og sikkert litt pen ? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Liker du å bølle, så ta på kølle, liker du å male, så ta deg en sjokolade! Denne var teit, utenom den er det leit... Er du søt, så er du bløøøt xD Overtrøtt humor EF TE VE xD (ftw for dem som ikke skjønte) Endret 22. mars 2009 av Kimelimm Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er balla tom å kusa full, da har du fått et vellyket knull. Men vist balla er full å rompa sår, da burde du tenke på hva du gjor i går Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nato har en skummel plan De skal sprenge Afghanistan!!! Lenke til kommentar
abrj Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Knut Hamsun kom inn på en tobakksforretning, og en jyppling kom bort til han og sa: "Du som kaller deg dikter, kan du ikke lage et dikt om meg?" "Joda" svarte Hamsun, "men hva heter du?". "Undfall" svarte den andre, "Lars Undfall". Hamsun tenkte seg litt om og kom opp med følgende rim: Din far Undfall fikk et annfall og gav et utfall mot sin fru. Som i nødsfall gav sitt bifall og fikk et avfall og det var du. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Limerick time! There once was a buggy AI Who decided her subject should die. When the plot was uncovered, The subjected discovered That sadly the cake was a lie. --- A preoccupied vegan named Hugh picked up the wrong sandwich to chew. He took a big bite before spitting, in fright, "OMG, WTF, BBQ!" LimerickDB Lenke til kommentar
Stian55 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg gikk på dass for å drite, men dreit så lite, at jeg dreit i å drite. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg gikk på dass for å drite, men dreit så lite, at jeg dreit i å drite. Det er ikke et rim. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skal jeg fortelle resten? Rompa til presten! Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skal jeg fortelle resten? Rompa til presten! Vil du høre en annen? Fy faen! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Fant den her på internett en gang: Roser er røde, skjermen er blå. Her sitter jeg og tenker: "Hva faen gjorde jeg nå!?" Pennalet er blått, ganske rått. *et navn* grei, men ganske hul. Kanskje en dag blir hun kul. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jenta uti sjøen skretta, vatne nådde opp te knea, dette diktet rima kansje ikke no, men bare vent te det bli flo! 1 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ka du sei, ka du mein? Har du pult mange rein, va det ein eller to, va det han eller ho? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvor mange s'r er det i Rasmussen? To i mussen og en i rassen. On topic.. i'm sticking to you, because i'm made out of glue. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 nesten! sa presten, då han voldtok hesten Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Min far har aldri vært noe religiøs av seg så min "religions" opplæringe og bønner strekker seg til følgende "bord bønn": Fader vårt Født i går I en liten trillebår Kom dessverre i min tid til å lese denne for presten under konfirmasjons undervisningen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå