Nitrius Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 ja nå har jeg den nye omega Drivere! og jeg vet at snart kommer catalyst 3.3 ut! men jeg lurer på er det noe jeg skal unistallere da eller hva? jeg hadde først 3.1 catalyst så oppgrderte jeg nå til omega uten å unistalere noe! men når 3.3 kommer er det noe spes jeg skal uninstalere? bare lurer sånn at jeg ikke gjør en feil! Lenke til kommentar
cxzzxc Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Ja, du må uninstallere alle driver fordi ellers så kan dei gamle driverane skape problem for dei nye sånn at du mister noe av ytelsen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Mja, jeg uninstaller alltid tildligere drivere før jeg installerer nye... Tror det vil være det beste, og det tar uansett bare 5 sec Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 kan dere gi meg litt flere tips fra hvor jeg kan fjerne dem fra? fra legg til fjern porgrammer f.eks? eller ja hvor? Lenke til kommentar
bruerrr Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 du tippa rett..."legg til, fjern programmer"...der kan du gjøre d! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 eller høyreklikk på skrivebordet-->Propetis->settings->advanced->adapter->driver->uninstaldriver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå