fredd5050 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) khg Endret 19. april 2009 av fredd5050 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Seriøst, dette er det nå så sykt mange tråder om at det rett og slett krever 2 min fra deg til å finne svar med mer om absolutt alt du spør om. Kreatin i pulverform er forresten best. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kan svare kort her, du finner en del ved å søke. Skal begynne på kreatin, tenkte da på de derre tabelettene siden jeg har hørt at de er best Det er tullball, "derre tabelettene" er halv dose kreatin med noen milligram basis aske. Her reklamerer de med 28% bedre opptak ved å tilsette aske som er helt ute på jordet. De sier også at man ikke blir så oppblåst, holder vann, detter kommer av at det er mindre kreatin i dosene og det skjer bare ved overdisering av vanlig kreatin. Kreatin Monohydrat er altså best her. Vet ikke målsettingen din men proteindosering er ca 2-3g pr kg kroppsvekt pr dag. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 monohydrat smakker ingenting heller, så det er bare å dosere en te-skje rett i munne før og etter trening, og skylle ned med vann Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har lurt på det der.. Er det ikke 5g hver dag, uansett trening/hvile? Flere som sier man kan ta 5 før OG 5 etter trening.. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Som blir "overdisering" holder mer vann for å så påstå at piller er bedre noen mnd etterpå pga da holder dem ikke så mye vann ( som sier deg selv da det er halv dose kreatin ) Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) jeg tar 10 gram på treningsdager, og 5 gram når jeg ikke trener. koster jo så og si ingenting uansett Endret 18. mars 2009 av veggiss Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ja, er egentlig ganske billig.. Blir kanskje et halvt tusen på ett år med et godt merke. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 jeg tar monohydrat, og med 10 gram på treningsdager og pause hele sommeren bikker jeg ikke 300 spenn engang. kreatin er det tilskuddet som gir suverent mest for pengene, så fremt det virker på deg da Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det virker jo på alle, er ikke noen som er "immun". Men det er noen det IKKE FÅR EFFEKT FOR, og grunnen til dette er at de får i seg så mye kreatin fra maten ellers, at de ikke kan fylle opp mer. Hvorfor tar du pause hele sommeren veggiss? Dette med sykluser er bare tull, du får best effekt av å ta hver dag hele året. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kanskje man deffer om sommeren? Da er det best uten. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Seriøst? Hmm, da så. Hvorfor det egentlig? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Poenget på en diett et å tømme muskelen for energi så kroppen henter fra fett, kreatin-ATP energi_ osv. Derfor. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 dessuten ser du fort bloated ut når du tar kreatin, og noe av poenget med lav fettprosent er å få frem stramme muskler...ikke slappe vannballonger Lenke til kommentar
GL1992 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Kan svare kort her, du finner en del ved å søke.Skal begynne på kreatin, tenkte da på de derre tabelettene siden jeg har hørt at de er best Det er tullball, "derre tabelettene" er halv dose kreatin med noen milligram basis aske. Her reklamerer de med 28% bedre opptak ved å tilsette aske som er helt ute på jordet. er ikke akuratt verdens klokeste innenfor kosttilskudd og kreatin men, vil tørre å påstå at det kun er i "kre-alkalyn" de har tilsatt aske.. eller er det også tilsatt aske i alle pilleformer av kreatin? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Neida, du finner blant annet rent kreatin monohydrat i kapsler. Selve kapselskallet er stort sett bare gelatin og magnesium Lenke til kommentar
War Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Skjeldene saker, man har kapsel for å tilsette noe, skjeldent med protein, ksrboydrat osv i kapsl i ren form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå