cjako Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har en ekstern harddisk som har sluttet å fungere: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=324975 Det er bare USB, og det kommer lys i den. Da jeg kobler den i datamaskinen kommer den ikke frem. Har prøvd på flere maskiner. Hvis den er ødelsgt er det greit, men er det en måte jeg kan få ut tingene derfra. Uten at de slettes. Må jeg sende inn koster det sikkert mer enn å kjøpe ny. Men får jeg ting ut fra den på et vis? Lenke til kommentar
cjako Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Garantien er gått ut ;/ Lenke til kommentar
Varj Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Spørs hva som er røket, du kan plukke den ut og prøve å koble den til via ide/sata. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er den eldre enn 5 år? Husk at du har 5 års reklamasjonrett på harddisker. Lenke til kommentar
nassenØF Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hører du disken starte å spinne, når du kobler i strømmen? Prøv og skru den opp, og sjekk at alle kabler sitter som de skal. Lenke til kommentar
cjako Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Ja, hører at den spinner rundt inni der. Mister jeg ikke reklamasjonsretten om jeg åpner den? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Har lik hdd bare i 250 gb, du kjenner vibrasjonene når du legger den oppå hånda? Finner du den på device manager? Lenke til kommentar
cjako Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Fikk fikset den. Var en kontakt eller brikke som var sklidd halvveis ut, dyttet den på plass og den funket igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Prøv med en annen kabel. Høres rart ut, men hvis kabelen er årlig eller fått seg en knekk, så kan det være nok til at den ikke blir identifisert av operativsystemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå