sim Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hmm, Etter å ha installert linux for første gang på maskin mi, og dermed ikke har den store erfaringen. Lurer jeg på hvordan jeg fikser det slit at jeg kan scrolle med musehjulet. Det er en microsoft intellie eye 1.0 (eller noe i den duren). På forhånd takk .. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hmm, Etter å ha installert linux for første gang på maskin mi, og dermed ikke har den store erfaringen. Lurer jeg på hvordan jeg fikser det slit at jeg kan scrolle med musehjulet. Det er en microsoft intellie eye 1.0 (eller noe i den duren). På forhånd takk .. Prøv å editer /etc/X11/XF86Config, gå til InputDevice, og bytt ut Option "Protocol" "PS/2" med Option "Protocol" "IMPS/2" Option "ZAxisMapping" "4 5" Vet ikke helt hvordan Slackware gjør dette, det er mulig at XF86Config ligger en annen plass, eller at dette skal gjøres i fila "XF86Config-4" Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hmm, Etter å ha installert linux for første gang på maskin mi, og dermed ikke har den store erfaringen. Lurer jeg på hvordan jeg fikser det slit at jeg kan scrolle med musehjulet. Det er en microsoft intellie eye 1.0 (eller noe i den duren). På forhånd takk .. Prøv å editer /etc/X11/XF86Config, gå til InputDevice, og bytt ut Option "Protocol" "PS/2" med Option "Protocol" "IMPS/2" Option "ZAxisMapping" "4 5" Vet ikke helt hvordan Slackware gjør dette, det er mulig at XF86Config ligger en annen plass, eller at dette skal gjøres i fila "XF86Config-4" Stemmer det, men må bare rette litt. I slackware 9.0 er det XF86Config fila heter. Selv om du skrev begge så er det XF86Config fila heter. På mange (de fleste andre) distoer jeg har vært borti så er det XF86Config-4, men ikke på slack 9.0. Litt merkelig, men så er det. Bare så det ikke skulle bli noe forvirring. :wink: Lenke til kommentar
sim Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Option "Protocol" "IMPS/2" Option "ZAxisMapping" "4 5" Hmm, dette virket ikke, den sier at "4 5" ikke er "legal" et-eller-annet for den optionen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå