Gå til innhold

Skuespillere av den yngre garde

Gunfreak

Anbefalte innlegg

Når jeg var mindre var det liksom aldri noen skuespillere i min egen aldersgruppe, når jeg vokste opp var de yngse folka å se i tv og de var nesten alle fra første halvdel av 70tallet.

Men nå som gikta setter inn er det flere som er fra ca. min alder, eller i hvertfall fra samme tiår.

Så her kan vi snakke om skuespillere som man har lagt merke til som er født i 80 eller senere.

Det er en god del damer som har kommet i rampelyset som er fra dette tiåret, men på den manlige siden er det færre.

Selv har jeg egentlig bare lagt merke til Ben Foster, som jeg liker godt, ellers har jeg ikke lagt merke til mange

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shia LaBeouf (1986) er jo en kar som virkelig begynner å få fart på karrieren sin. Har allerede fått en del gode filmer på CV'en. Disturbia, Indiana Jones og Transformers ikke minst.

Kan vel forsåvidt nevne Jaden Smith også, selv om han har en ellers ganske beskjeden filmografi. Han spilte dog meget bra i The Pursuit of Happyness.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Hva med Paul Dano? Han imponerer i There Will Be Blood, spiller greit i Little Miss Sunshine og har tilsynelatende sentrale roller i fire kommende filmer.

Yeah, støttes. Selv om han ble tydelig lagt litt i skyggen etter magiske Daniel Day-Lewis så var det vel ingen tvil om at han eide på skjermen, han også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...