Gunfreak Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Når jeg var mindre var det liksom aldri noen skuespillere i min egen aldersgruppe, når jeg vokste opp var de yngse folka å se i tv og de var nesten alle fra første halvdel av 70tallet. Men nå som gikta setter inn er det flere som er fra ca. min alder, eller i hvertfall fra samme tiår. Så her kan vi snakke om skuespillere som man har lagt merke til som er født i 80 eller senere. Det er en god del damer som har kommet i rampelyset som er fra dette tiåret, men på den manlige siden er det færre. Selv har jeg egentlig bare lagt merke til Ben Foster, som jeg liker godt, ellers har jeg ikke lagt merke til mange Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Emil Hirsch, født i 1985, har jo etterhvert bygd seg opp et navn med gode prestasjoner i filmer som Milk, Alpha Dog og ikke minst Into The Wild. Endret 17. mars 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hva med Paul Dano? Han imponerer i There Will Be Blood, spiller greit i Little Miss Sunshine og har tilsynelatende sentrale roller i fire kommende filmer. This is England Thomas Turgoose ser ut til å være en av Englands størte talenter på skuespillerfronten. Gutten er bare 16-17 år. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Støtter oppunder Thomas Turgooose, og er selvsagt svært spent på hvordan den nye Somers Town er =] Cameron Bright er også en skuespiller verdt å nevne. Se han i filmer som Running Scared, Birth, Thank you for Smoking Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Shia LaBeouf (1986) er jo en kar som virkelig begynner å få fart på karrieren sin. Har allerede fått en del gode filmer på CV'en. Disturbia, Indiana Jones og Transformers ikke minst. Kan vel forsåvidt nevne Jaden Smith også, selv om han har en ellers ganske beskjeden filmografi. Han spilte dog meget bra i The Pursuit of Happyness. Endret 17. mars 2009 av Movieheart Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Somer's Town er en flott liten sak, som alle burde få med seg. Her viser forøvrig Turgosse at han har et vidt spekter å spille på. Dette er en mann for fremtiden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hva med Paul Dano? Han imponerer i There Will Be Blood, spiller greit i Little Miss Sunshine og har tilsynelatende sentrale roller i fire kommende filmer. Yeah, støttes. Selv om han ble tydelig lagt litt i skyggen etter magiske Daniel Day-Lewis så var det vel ingen tvil om at han eide på skjermen, han også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå