PinguShow Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Eg har ei Logitech MX Revolution mus liggande, denne bruker vanligvis ein USB-stick som blåtannmotaker, men sidan denne motakeren er knekt og difor ikkje virker lenger tenkte eg som so att det må jo gå ann å bruke den innebygde båtannradioen som er på pcen, men etter eit par dagar med fikling og googling begynner frustrasjonen å bre seg her.. Spørsmålet er difor; er det nokon som har prøvd på dette tidligere? og kanskje fikk det til og ? Pcen det gjelder er ein HP Pavillion dv4 1090eo, med Windows 7 Beta på. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvor har du fra at den originale mottakeren til musa bruker bluetooth? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Svar; Nei du kan ikke. Mottakeren til MX revolution er ikke bluetooth... Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 MX™ 5500 Revolution settet du tenker på tenker jeg. detter går på blåtann men er vel kun 5000 og 5500 settet som gjør det. settet består av tastatur og mus. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Prøver å ta opp denne tråden jeg selv om den er dødsgammel =) MX™ 5500 Revolution tastatur sett med mus, men har mista bluetooth mottakeren. Noen ide om jeg kan parre denne mot den som er innebygget i pcen min ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå