Gå til innhold

Grei beskyttelse mot fuktighet til tlf.

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal på klassetur imorgen og vi skal opp å stå litt på ski. Men jeg trenger å ha med meg telefonen, og har selvfølgelig lagt igjen den vanntette beskyttelsen på hytten.

Telefonen vil ligge i innerlomma sammen med lommeboka, så jeg lurer på om det duger å ha en brødpose til å oppbevare den i noen timer? Eller vil det oppstår kondens eller noe?

Andre forslag?

(Er en iPhone, så den er vel relativt sårbar)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig ville jeg droppet å ta med meg telefonen. Det er vel ikke noen i hele verden (eller kanskje en liten håndfull) som er så ufattelig viktig at de absolutt må ha med seg telefon på skitur. Går du på trynet så risikerer du å ødelegge den, og sjansen for å gå på trynet når man står på ski er vel relativt høy. I tillegg kommer dette med fukt. Høy risiko for det også når man er på skitur. Både snø og svette kan ta knekken på telefonen. Tipper forsikringsselskapene (hvis telefonen din er forsikret) vil si at du har vært uforsikrig om du tar telefonen med deg på skitur og får den ødelagt.

Lenke til kommentar
Personlig ville jeg droppet å ta med meg telefonen. Det er vel ikke noen i hele verden (eller kanskje en liten håndfull) som er så ufattelig viktig at de absolutt må ha med seg telefon på skitur. Går du på trynet så risikerer du å ødelegge den, og sjansen for å gå på trynet når man står på ski er vel relativt høy. I tillegg kommer dette med fukt. Høy risiko for det også når man er på skitur. Både snø og svette kan ta knekken på telefonen. Tipper forsikringsselskapene (hvis telefonen din er forsikret) vil si at du har vært uforsikrig om du tar telefonen med deg på skitur og får den ødelagt.

Ja ser den. Får heller låne et ring av noen andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...