r2d290 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hallo En kammerat (som har wlm på windows) hadde en gif-animasjon som personlig bilde. Denne ble vist i standard størrelse hos han selv, og alle andre som hadde wlm, men jeg som hadde aMSN i linux fikk opp bildet i god kvalitet ca 10-15cm i høyde og bredde. Dette gjalt bare for denne kontakten, men det fungerte hver gang. Betyr dette at alle bilder som blir lastet opp som personlig bilde blir sendt i en relativt høy oppløsning, og at det var en bug (siden det var en gif-animasjon) som gjorde at jeg fikk se den såpass stor? Isåfall lurer jeg bare på om det er mulig å laste ned/se på bildene av brukerne i større størrelse og kvalitet enn det som egentlig er "standard", ved bruk av andre klienter enn windows sin? Takk for svar Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Med aMSN tror jeg det skal være mulig å lagre personlige bilder, men jeg tror ikke de har noen høy oppløsning, kansje 150x150 eller noe i den duren. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Stemmer at bildene blir lagret som små bilder ja, men i dette ene tilfellet var bildet ganske stort... Det som fikk meg til å lure Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Sikkert fordi original bilde er i den størrelsen? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Men pleier ikke msn å resize bildene før de blir sendt til kontaktene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå