dennis88 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 dennis88: kan du heller gi meg en god grunn for hvorfor jeg ikke skulle skrive om mine erfaringer med en mobil på et diskusjonsforum? Siden jeg er mest vant til Siemens, er det naturlig å sammenligne med det. Sikkert derfor jeg synes T610 er forferdelig treg på SMS, mens andre som er vant til T68i synes den er grei nok. Jeg har tatt 2 bilder med T610, hvor 'masse' er nå det? Jeg hakker ikke på noe som helst, jeg bare forteller hvordan jeg opplever mobilen. Tåler du virkelig ikke sannheten? Her er noen utklipp fra folk som har kjøpt telefonen: "T610 impressions: - SMS is FAST, easily as fast as the Nokia phones - Pic quality is ok, and looks good as wallpaper - Phone feels comfortable in my hand (big hands) - Polyphonic tones are loud and clear. =)" http://www.esato.com/board/viewtopic.php?t...orum=2&start=40 "really? you mean the T9 input has no more lag, like the older T68i? now its as fast as the Nokias?" "YES NO MORE LAG you can see the review it has a movie clip show the speed" http://www.mobile-review.com/forum2/showth...hp?threadid=193 "No T9 lag so far. I'm not a "machine-gun texter" like some 14-year-old girls, but I'm fast enough. No problems." Rart at du mener at sms er TREG med stor skrift... Du sier at du sammenligner med siemens? Vel, s55 er ikke akkurat så sinnsykt rask at det gjør noe... :-? (har hatt den) S55'en registrerer jo ikke en gang taste trykkene..(!) S55'en jeg hadde var mye tregere enn 3650'en jeg har nå, og ikke kom å si at det blir super raskt med den nyeste oppgraderingen, for jeg sitter akkurat her med kompisen min sin s55 med den nyeste softwaren som han har lastet ned via siemens.com. Kan du ikke slutte å si ting om telefonen som ikke er sant? Tror rett og slett ikke på deg og løgnene dine når jeg leser alle de positive ordene om sms skriving av andre, og ikke minst videoen som viser det! :x Greit nok at siemens ligger i dass akkurat nå, de har jo bare en telefon som såvidt er bedre enn t68i på markedet, samtidig som t68i er utgått! Så kommer de med sl55 som har enda mindre funksjoner enn s55 igjen, og ikke minst m55 som verken har irda eller bluetooth! Til og med nokia 5210 har irda! :o Gidder ikke å høre på de desperate postene dine om hvor dårlig alt annet enn siemens er. Skjerp deg! Du kommer vel til å vri deg unna spørsmålene denne gangen også, slik som du pleier. Eller kanskje tar du bare den enkle, vanlige versjonen din: "gidder ikke å svare på postene dine mer" Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvorfor i alle verden skulle jeg lyge? T610'en jeg har er treg på SMS, slik er det bare. Hvilke erfaringer andre måtte ha kan ikke jeg svare for, men hvis de synes SMS går raskt så er jo det bra for dem. Forresten, nyeste FW til S55 er ikke den på siemens.com . Siemens fikk endel krutt for den, nettopp fordi SMS var tregt. Men det er nå fikset i FW12 som er tilgjengelig hos service verksteder i Norge Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvorfor i alle verden skulle jeg lyge? Ettersom du jobber hos Siemens er du alt annet enn upartisk i denne saken da. T610'en jeg har er treg på SMS, slik er det bare. Hvilke erfaringer andre måtte ha kan ikke jeg svare for, men hvis de synes SMS går raskt så er jo det bra for dem. Det har ikke falt deg inn at det er du som har litt merkelige "krav" til en mobil? Forresten, nyeste FW til S55 er ikke den på siemens.com . Siemens fikk endel krutt for den, nettopp fordi SMS var tregt. Men det er nå fikset i FW12 som er tilgjengelig hos service verksteder i Norge Ja, Siemens har løsninger for alt de. Gratulerer. Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Ettersom du jobber hos Siemens er du alt annet enn upartisk i denne saken da. Hehe, den kommentaren tar kaka Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 eh, club-siemens, hva svarte er det de driver med da? Tester kvaliteten på dassruller? edit: molna forandra jo selvfølgelig posten sin før jeg greide å quote han ordrett... Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Club-Siemens er min private side og har absolutt ingen forbindelse med Siemens Jeg jobber selvsagt ikke i Siemens heller. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 hmmmm, et spørsmål ligger nå og duver langt inni hjernebarken min og dør etter å bli sluppet ut på internett og ut til almenheten. For å sitere hjernebarken min: Om du ikke jobber for Siemens eller har noen forbindelser med selskapet som gjør at du tjener på gode omtaler, hvorfor er du så lite kritisk til selskapet da? Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Er da kritisk til Siemens der jeg føler det naturlig jeg. Men generelt vet jeg at de lager forbaskede bra mobiler som brukerne liker, inkludert meg selv, som aldri ville kjøpt et annet merke :smile: Men, nå begynner dette å bli temmelig off-topic... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg skal kjøpe meg en SE T610 og blir glad for å høre positive/negative tilbakemeldinger. Kan ikke bare molna få skrive sine erfaringer uten at dere skal begynne å klage. Jæ***g barnslig spør du meg! Typisk at hver tråd ender med krangling her.. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Kan ikke bare molna få skrive sine erfaringer uten at dere skal begynne å klage. Kan ikke vi få lov til å skrive våre "erfaringer" uten at sånne som deg skal begynne å klage? Typisk at sånne som deg altid skal komme og starte en krangel Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 molna snakker nok sant, men han har en tidlig utgave ov programvaren på T610, det han har er også en utvikler programvare om jeg ikke tar feil. antagligvis med flere verktøy for debugging innebygd på telefonen. Har prøvd flere utvikler programvarer, noen er trege, andre litt raskere Etter hva jeg har forstått er den siste programvaren utrolig rask på SMS, den raskeste SE har hat så langt. Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 gleder meg til å kjøre over min nokia 7210 med bil og få ny av netcom.. 7210 er grei, men ikke noe utav det vanlige.. Og, noen som vet om man får igjen penger hvis man velger en billigere mobil enn den som ble ødelagt?? Eller, må man ta en som har tilsvarende pris? mvh tissemannen Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Nå så det ut som om denne tråden hadde utspilt sin rolle. Personangrep og lignende kan dere holde dere til i offtopic, og dersom dere lurer på noe som ikke er relatert til emnet oppretter dere selvsagt en ny tråd for dette. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg