lordpiet Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 bzzlink: Du kan jo bare kjøpe den kule SonyEriccson radio-headset tingen Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 bzzlink: nei, T610 har desverre ingen høyttalefunksjon :-? Hittil har jeg bare skrytt av displayet på t610, men det er absolutt ikke perfekt. Tok nettopp noen bilder: Skjermsparer Stygge striper på kantene Samme stygge stripene (skjermspareren stopper imidlertid raskt, da den digitale klokken tar over...) Forresten, S55 spiller ringelydene mye bedre enn T610 Har med T610 hjem idag og har sammenlignet endel. S55 spiller faktisk basslyder, mens på T610 faller de bort Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Nå begynner du å bli patetisk molna! Du er akkuratt som han Irakiske informasjonsministeren! Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hvordan patetisk? Tåler du virkelig ikke å høre noe negativt om T610...? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Greit nok at man er Siemens sympatisør, men å sammenligne ringelydene for å finne feil. Skjerp deg! Lenke til kommentar
zane Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Molna: er det virkelig så treigt å skrive sms på denne telefonen? Menysystemet virker jo meget raskt: http://www.mobile-review.com/review/image/...eo/01013835.AVI Lenke til kommentar
levlex Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Molna har testet en beta versjon av telefonen. Personlig tror jeg at det går like fort sommed t68i når alpha-versjonen er klar. Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ja, den er fryktelig treg på SMS :-? Virker som den henger litt etter på den videoen der også. men igjen, det avhenger hva man er vant til fra før. Vi får enda en T610 snart, så får vi se om den er noe raskere... levlex: hvorfor skulle jeg skjerpe meg? Hvis du har planer om å kjøpe T610 er det jo ingenting som er bedre enn å høre om det negative med den, slik at du ikke kjøper katta i sekken. Enda en ting jeg oppdaget; Hver gang etter at det har vært en lyd i java-spill høres et 'dump' i høyttaleren. Ganske så irriterende :-? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 @ Molna. Det er rart at alle andre som har testet telefonen mener at menyene og sms skriving er meget bra på t610... T610 er overlegen over alle siemens telefonene (utenom sx1, men den koster mye mer, og har symbian) og det vet du. :-? Er så dritt lei av at du hele tiden skal backe opp siemens og si masse negativt om alle de andre merkene som er en trussel for siemens. Ikke nok med at du tar masse dårlige bilder med telefonen for å få kameraet til å se dårligst mulig ut, men at du også hakker på alt det andre skjønner jeg bare ikke! Virker ikke som om det er NOE positivt med telefonen i følge deg. Skjerp deg. Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 dennis88: kan du heller gi meg en god grunn for hvorfor jeg ikke skulle skrive om mine erfaringer med en mobil på et diskusjonsforum? Siden jeg er mest vant til Siemens, er det naturlig å sammenligne med det. Sikkert derfor jeg synes T610 er forferdelig treg på SMS, mens andre som er vant til T68i synes den er grei nok. Jeg har tatt 2 bilder med T610, hvor 'masse' er nå det? Jeg hakker ikke på noe som helst, jeg bare forteller hvordan jeg opplever mobilen. Tåler du virkelig ikke sannheten? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 En rask ting molna, hvilken software ligger inne på den T610'en du har testet? R0xxxx eller R1xxxx Lenke til kommentar
danandre Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Enig med molna... Jeg synes det er fint å få vite hva som er negativt med en mobil før jeg kjøper den. Men usansett... Jeg kommer jo selvfølgelig til å prøve mobilen før jeg kjøper den først. Hvis man ikke gjør det, kan man bli skuffet når du får den Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Tror nok de fleste vil bli fornøyd med T610. [GDI]Raptor: SW er R1A069 Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ja, den er fryktelig treg på SMS :-?Virker som den henger litt etter på den videoen der også. men igjen, det avhenger hva man er vant til fra før. Vi får enda en T610 snart, så får vi se om den er noe raskere... levlex: hvorfor skulle jeg skjerpe meg? Hvis du har planer om å kjøpe T610 er det jo ingenting som er bedre enn å høre om det negative med den, slik at du ikke kjøper katta i sekken. Enda en ting jeg oppdaget; Hver gang etter at det har vært en lyd i java-spill høres et 'dump' i høyttaleren. Ganske så irriterende :-? HAHA! Du tar livet av meg. En ting er ihvertfall sikkert: Du sjekker den seriøst og det er jo i grunnen greit. Ps. Leste testen av CL50 i mobil idag. Fikk simple 43%....... Hva synes du om det? Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 CL50 er en mobil jeg hater (bortsett fra utseende/størrelse) så 43% høres fornuftig ut :smile: Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ok. Hehe, nei for vurderte den nesten fordi den var så liten her for noen dager siden. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Nå står det "For women only" på reklamen da. Det sier i grunn ganske mye... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Du mener at kvinner er mindre fokusert på specs?? :-? Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 CL50 er en jentemobil da. 'For women only' er Siemens eget slagord for CL50 scirocco: å si at 'det sier mye' er vel litt skivebom. Jenter har ofte samme krav til mobiler som oss gutter de :smile: Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Til levlex og molna: Har dere sett det står "for men only" på f.eks. T610? Mobilen er stappfull av spesifikasjoner uten at det står noe sånt der. Det jeg mente med innlegget mitt var at det å lage et slikt produkt kun for kvinner eller menn virker for meg veldig merkelig. Noen gang hørt om en TV eller et stereoanlegg "for woman only"? Og en annen ting. Greit nok at en del kvinner også liker mobiler stappet av teknologiske nyvinninger, men tror dere kvinner som er på jakt etter en mobil "for woman only" er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg