brk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei, Jeg har en haug (lydbok) med mp3 filer og jeg trenger å gjøre dem mindre. Hvilket program kan jeg bruke til dette? Har bare en 512mb Sansa spiller og gidder ikke kjøpe noe nytt bare for å høre på lydbøker. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Støtter spilleren din AAC(+) ? Du vil få dårligere lydkvalitet ved å komprimere en mp3-fil enda en gang, men det vet du kansje. Lenke til kommentar
brk Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Støtter spilleren din AAC(+) ? Du vil få dårligere lydkvalitet ved å komprimere en mp3-fil enda en gang, men det vet du kansje. Kvaliteten er neppe så viktig da det stort sett bare er tale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) db power amp funker fint. Du bør forøvrig vurdere oppgradering, ikke for plassens skyld men snarere for å få en spiller bedre enet for lydbøker. For 299 på elkjøp får du en 2GB sansa clip med egn lydbokfunksjoner som auto-resume selv om du har eks hørt på musikk i mellomtiden, delete etc. Endret 18. mars 2009 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
brk Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Hmm, ja. Bør vel egentlig oppgradere spilleren. Er bare så jævlig kresen at det er et problem når jeg skal kjøpe noe nytt. Sliter litt med det. Ok, 299kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå