Kozesmurf Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Har nettopp fått meg Sony DRU-500A og føler meg litt kravstor i øyenblinken. Har prøvd Easy CD Creator 6 (opdatert), MyDVD, Nero osv osv... men ingen av dem kan gi meg det jeg søker i et fullstendig DVD program: - Lage en flott DVD for MP3 filer med meny hvor jeg katalogiserer musikken for kul visning på fest på projektor foreks. - hente ut vob-filer fra film-dvd'er. evnt. hente ut musikk videoer til samme bruk som nevnt over her. - hente/forhåndsvise vob-filer, evnt. kunne editere disse. - kunne skrive inn tekst hvor mp3 sangen aktiveres ved trykk på teksten. mao. fulstendig kontroll!!!!!!!!!!! nå e eg dritleie dette med max 6 ikoner på skjermen hvor kun ikoner kan brukes til "knapper" eller "hyperlinker" til rett medie. noen som har det perfekte DVD programmet å gi meg.. eller.. navnet til det ihveretfall ???? pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Prøv DVDiT, det burde tilfredstille dine behov og vel så det.. Ellers kan du jo søke på google etter "DVD authoring".. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 takker.. skal lete på nett etter dette jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 En titt på http://www.dvdrhelp.com/ kan kanskje også gi deg noen råd om software for dine behover. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Prøv DVDiT, det burde tilfredstille dine behov og vel så det.. Ellers kan du jo søke på google etter "DVD authoring".. jeg hadde dvdit, og laga en kjempefin meny til en dvd jeg skulle brenne, men når jeg endelig var ferdig og skulle brenne det på dvd, då gikk det ikke. heller ikke gikk det å lage en fil av det, for så å brenne over på dvd. hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå