sundt93 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har bestilt noen varer fra CDON på søndag (15.mars) kveld, og siden da (i kveld 17. mars) har ordrestatusen stått på "Ikke sendt"(varene pakkes), skjønner ikke hvor lang tid det tar å få sendt den, og når på dagen går egentlig varene ut fra CDON? Vet at elprice har henting av varer med posten kl. 17.00 på lageret sitt i Indre Arna. Noen som vet når på dagen. CDON får varene ut? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 De blir som oftest sendt dagen etter, men av og til har de noen tilfeller der det går mange dager før de blir sendt. Om det er mange bestillinger eller interne problemer er ikke godt å si, men det er fryktelig kjedlig for de som opplever det. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Min erfaring er at CDON er ganske trege med levering. Det tar tre til seks dager før varen sendes, og deretter rundt det samme i posten. Dette skjer hver så godt som hver gang, og jeg har bestilt mye fra CDON. I det siste har jeg begynnt å bruke platekompaniet. De koster litt mer (noen kroner), men de leverer utrolig kjapt. Lenke til kommentar
sundt93 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Min erfaring er at CDON er ganske trege med levering. Det tar tre til seks dager før varen sendes, og deretter rundt det samme i posten. Dette skjer hver så godt som hver gang, og jeg har bestilt mye fra CDON. I det siste har jeg begynnt å bruke platekompaniet. De koster litt mer (noen kroner), men de leverer utrolig kjapt. takk for bra svar har det noen ganger gått kjappere enn 3-6 dager når du har handlet hos CDON? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Min erfaring er at CDON er ganske trege med levering. Det tar tre til seks dager før varen sendes, og deretter rundt det samme i posten. Dette skjer hver så godt som hver gang, og jeg har bestilt mye fra CDON. I det siste har jeg begynnt å bruke platekompaniet. De koster litt mer (noen kroner), men de leverer utrolig kjapt. takk for bra svar har det noen ganger gått kjappere enn 3-6 dager når du har handlet hos CDON? Ikke som jeg kan huske. Bestiller jeg på søndag (Det er den dagen jeg som oftest handler på nett) har jeg vanligvis pakken neste mandag. Bor i Trondheim. Av og til kjappere, og av og til tar det enda lengre tid. Bestiller jeg på Platekompaniet på en søndag er normalen at jeg har pakken førstkommende onsdag, altså tre dager etter. Endret 18. mars 2009 av strek Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 takk for bra svarhar det noen ganger gått kjappere enn 3-6 dager når du har handlet hos CDON? Jeg bestilte noen varer hos CDON sist onsdag, hadde varene på lørdag! Det synes jeg er grei leveringstid. Lenke til kommentar
sundt93 Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) takk for bra svarhar det noen ganger gått kjappere enn 3-6 dager når du har handlet hos CDON? Jeg bestilte noen varer hos CDON sist onsdag, hadde varene på lørdag! Det synes jeg er grei leveringstid. jepp, det er en grei leveringstid. tok 6 dager å få varene. Men det kan hende det var fordi jeg hadde en ganske stor ordre, men det skal ikke spille så mye rolle. CDON brukte altså 3 dager på å samle og pakke varene. Endret 20. mars 2009 av sundt93 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er ferdig med CDON, bestilte 7 CDer for 8-9 dager siden. Kontaktet dem for to dager siden, de sa at det var noe feil med fakturaen, men det var det ikke alikevel kom de fram til. To dager etter nå, er den fortsatt ikke sendt de gang. Får de sikkert ikke før på mandag-tirsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå