Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hjelp, viftestyring til Antec Twelve Hundred!

Anbefalte innlegg

Idag fikk jeg viftestyringa mi. En Scythe "KAZE MASTER 5.25". Jeg kobla alt til, strøm, temperatur og vifteledninger. Jeg fant plass til strøm, og jeg plasserte temperatur målerene på hd 1 og 2, gpu og cpu. Men når jeg skulle koble til viftene, fant jeg ingen plass å koble ledningene til :S Altså, ikke på vitestyringa, men viftene.. noen som har samme problem e.l.?

Kabinett: Antec Twelve Hundred

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

antec 1200 har allerede viftestyring for alle vifter som er montert ved leveranse!

så det er ikke noe stort problem du har støtt på! :)

bare kikke bak kabinettet, nærme toppen, så finner du ett lite panel med fire brytere på. Der har du styring for viftene bak, og den på toppen! Og foran så har du tre individuelle vribrytere ved hver vifte!

bare se over! så finner du det nok ;)

Lenke til kommentar
antec 1200 har allerede viftestyring for alle vifter som er montert ved leveranse!

så det er ikke noe stort problem du har støtt på! :)

bare kikke bak kabinettet, nærme toppen, så finner du ett lite panel med fire brytere på. Der har du styring for viftene bak, og den på toppen! Og foran så har du tre individuelle vribrytere ved hver vifte!

bare se over! så finner du det nok ;)

Ja da, jeg vet det :) Men jeg tenkte jeg skulle koble til viftestyringa på de to som er bak, og den som er på toppen, slik at jeg trenger å trenge meg baki der for å styre viftene, istedenfor å bare ta ned armen. Dessuten ser det jo uber fett ut da med temperaturmåler nå, men hadde vært litt kulere om også rpm meter viste ^^ :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...