bnezofil Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har bestemt meg for å kjøpe meg et par BeyerDynamic DT770 Pro, men er litt usikker på hvilken versjon jeg skal velge. Jeg vet at 32 ohm er en fordel med tanke på lyd når jeg skal bruke dem sammen med iPoden, som blir den lydkilden jeg kommer til å bruke mest. Spørsmålet mitt er egentlig om det er noen spesiell hørbar forskjell på 80 og 32 ohm sånn til vanlig lytting. I teorien skal det vel gå helt greit med muligens en litt spinklere lyd. Jeg er ingen audiofil bare så det er sagt, jeg er bare på utkikk etter et par gode hodetelefoner med god støyisolering. Det er tross alt 500,- i forskjell mellom disse to... Takker for alle innspill! Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg bruker mine DT770-80 Pro mot en billig Creative mp3 spiller når jeg er på jobb. Det fungerer helt greit når jeg likevel ikke kan konsentrere meg om å lytte. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Jojo, men vil det være noen vesentlig forskjell for et utrenet øre? Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Tror ikke det blir noen vesentlig forskjell, vet bare at lyden til 80 ohm'n skal være bedre enn 250 ohm'n merkelig nok. Regner med at 32 ohm'n blir lettere å drive, men at du ikke vil merke stor forskjell på en iPod. Jeg har en SE W890i og den guffer godt i DT770'n (80 ohm) min, men tror ikke du vil angre om du velger 32 ohm'n. Det vil nok bli mer hørbart på en amp. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Da prioriterer ikke jeg de 500,- ekstra for 32 ohm, fattig student som jeg er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå