AKIRAx77 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har noen av dere andre som har denne maskinen vært borti at det kommer en høylytt pipe alarm. Det skjedde engang når den gikk tom for batteri. Men nå har det skjedd når jeg har løftet maskinen og bare holdt den på høyre side. Da har jeg hatt en mistanke om at det har noe med at jeg klemmer noe som gjør at en vifte stopper eller noe slikt. Men nå satt jeg å spilte FEAR2 og når jeg var ferdig med spillet så bare begynte den å pipe. Det hjalp når jeg vippet maskinen opp litt... Det virker å ha stoppet nå. Men jeg har forsøkt å finne noe info på nette om hva slags alarm system det er på maskinen for å finne ut hva dette er. AKIRA Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Dette problemet har blitt værre. Så ille at jeg har måttet ringe multicom i dag. De hadde aldri hørt om det. Alarmen er nå nesten konstant og de fikk hørt det over tlf og ble overrasket over hvor høy alarmen var. Skal forsøke en BIOS update, men tviler det vil gjøre stort. Har noen andre vært borti noe lignende? Jeg har diablet battery alarm i BIOS og i Windows. Men den piper fortsatt. AKIRA Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kommer lyden fra cpu'en ? skru på bluetooth vis den kommer fra cpu'en da blir lyden borte... vis du ikke har blutooth : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866... gratis frakt Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Det er en alarm, ikke en høyfrekvent lyd. Slår på Bluetooth regelmessig for å slå den lyden av. Men alarmen er blitt borte etter BIOS oppdatering. Noe ble fikset. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå