Gå til innhold

FIFA NM I (Supercup konseptet med norske lag)

Jørgen

Anbefalte innlegg

Det skal jeg gjøre. Forresten så er det Sohail95 som går videre på walkover siden han faktisk kunne spille tidlig, men Danielzu ikke kunne før denne mandagen. Så uansett hvor urettferdig det er så må det være sånn. Det ser forresten ikke ut til at det skal bli en cup nummer to av dette slaget for min del iallefall, da interesser er laber i forhold til Super - cupen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan nok spille i kveld. For meg passer det fra 15.00 til 16:30. Ellers så må det bli rundt 20.00+. Hva passer for deg?

EDIT: Hadde for min del vært best å gjøre det tidlig, men jeg kan på kvelden også ;)

Endret av Tlf.
Lenke til kommentar

Da er jeg videre til finalen etter 0-0 i første kamp, også 3-1 seier i andre kamp mot Tellef.

I første kampen følte jeg begge spilte litt nervøst, men i andre kampen begynte tellef veldig bra og hadde vel en 2-3 sjanser i begynnelsen, heldigvis kom han for skrått på alle gangene.

Etter det følte jeg at jeg tok litt mer over, selv om banespillet var en jevn kamp hele veien til mål. Niang ser ut til å bli en fantastisk spiller for meg!

Først så lurer han ballen under keeper på det som egentlig ser ut som en litt ufarlig sjanse, kommer altfor skrått på tenkte jeg, men Niang lurer keeper.

Så utligner tellef etter fint spill. Men Niang er ikke ferdig, han får ballen på 18 meter, rykker forbi forsvareren, og banker ballen opp i lengste kryss fra 16 meter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mente han da,vet da at du ikke har makt whatsoever.

Antar du vinner mot meg uansett, ser for meg at du utnytter alle loopwholes i FIFA. :p

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Woho! Tomorow cool for u Tc?

(om jeg ikke tar feil så har jeg deg på ps3 allerede?)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...