Gå til innhold

FIFA NM I (Supercup konseptet med norske lag)

Jørgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er en av de som mener stjernebegrensninger vil gjøre underverker for konkurransene. Likevel blir det litt drøyt å legge konkurransen til én liga. Da sier det seg selv at lagene vil variere veldig.

Begrensninger gjør at de som utnytter manu mister sitt eneste våpen. Gleder meg forresten veldig til å se CR-leggers vinne kamper denne uka.

Hva med å sette grense ved fire stjerner, samt at bare x antall kan være samme lag? For eksempel to.

Vi kan kjøre det neste gang ettersom det allerede er 7 med tippeliga lag nå, men har du lyst til å være med fredes ;)?

Lenke til kommentar

Da er jeg videre etter 1-0 seier og en 1-1 kamp mot Jgiggs.

Følte jeg hadde veldig god kontroll i begge kampene, Jgiggs slapp vel ikke til eneste gang til en stor sjanse. Utenom målet hans, som forøvrig kom fra et skudd fra 18-19 meter, som går rett over hodet på keeper.

Mens jeg brenner 2 sjanser alene med keeper i første kampen, og iallefall en alene med keeper i andre kampen.

Takk for kampene :)

Lenke til kommentar

Rett og slett umulig for meg å skape noe med Vålerenga (real life, anyone?) unntatt med Daniel Fredheim Holm. Spillestilen min baserer seg stort på og passe spillere med ball i beina også, noe som rett og slett er umulig med spillere med ræva ballkontroll og dribleferdigheter. Fullt fortjent at jeg taper. Niang er et beist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...