Gå til innhold

FIFA NM I (Supercup konseptet med norske lag)

Jørgen

Anbefalte innlegg

PS3

Da har mange etterlyst en cup der man ikke kan bruke lagene som stort sett går ut på og løpe fra de andre, og noen ville at alle skulle ha forskjellige lag i tillegg så da har jeg bestemt meg for å lage NM altså den norske cupen der alle må være forskjellige lag. I utgangspunktet kjører vi på med 8 lag i første turneringen så den som er først ute får plassen.

Regler:

Samme som FIFA - Super Cup III kjører.

Påmeldte med laginformasjon:

1. Jgiggs (Wisbatov) Vålerenga

2. Spajderman (Ed Hunter) Stabæk

3. Sohail95 (Nani95) Fredrikstad

4. Sigssoft (Mr. SS) Rosenborg

5. Trust47 (Tc47) Brann

6. Tellef2307 (Tlf.) Lyn

7. Danielzu (Danielzu) Tromsø

8. Lilleru (Dexter!) Viking

Kampoppsett:

Jgiggs - Lilleru

Spajderman - Tellef2307

Sigssoft - Trust47

Danielzu - Sohail95

Trekningen er ferdig. Frist til å bli ferdig med å spille kampene er 23.59 Fredag.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man først skal ha cup der ikke flere kan være samme lag, bør det ikke være litt regel på hvor bra lag man kan være da? Blir jo nesten som Man Utd får slå tom. gode spillere som er Brann, Stabæk osv. Menmen, du får tenke på den Jgiggs.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Stort sett ligger alle lagene rett opp i mot hverandre i tippeligaen. Det er vel Rosenborg som er det beste laget? Stabæk var utrolig gode i 08 på grunn av Alanzinho, men strengt talt tror jeg ikke det har så altfor mye å si, men som sagt det er bare en prøve greie, men skal du være med tc, og SS hvilket lag?

Lenke til kommentar

Det skal jeg gjøre. Det er synd for dere som ikke er raske nok ute, det må man rett og slett være når en slik cup har blitt etterspurt. Vi som lager cuper kan ikke ta hensyn til alle. Tc kunne ikke ta hensyn til alle som ville ha ditt og datt når Super - cup III skulle opp på beina, og jeg kan ikke ta hensyn til alle som ikke vil spille hvis de ikke får favorittlaget sitt.

Lenke til kommentar

Nei, men det her var det noen andre som foreslo og denne gangen tenkte jeg at jeg skulle gjøre det sånn i den første (kanskje den eneste) cupen av denne typen, og det er helt forståelig at du ikke har lyst til å spille med noen andre. Raste har selv valgt, og ikke spille fordi han ikke kan være Vålerenga.

Lenke til kommentar

Jeg er en av de som mener stjernebegrensninger vil gjøre underverker for konkurransene. Likevel blir det litt drøyt å legge konkurransen til én liga. Da sier det seg selv at lagene vil variere veldig.

Begrensninger gjør at de som utnytter manu mister sitt eneste våpen. Gleder meg forresten veldig til å se CR-leggers vinne kamper denne uka.

Hva med å sette grense ved fire stjerner, samt at bare x antall kan være samme lag? For eksempel to.

Endret av fredes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...