torbjoas Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Hei Jeg prøver å importere en google kalender-strøm med javascript og JSON. Jeg har laget min egen kopi på askevold.net, som jeg nå prøver å tilpasse norske forhold. Problemet mitt er selve datoformateringen: // date is originally in YYYY-MM-DD format // time is originally in a 24-hour format // this converts it to MM/DD hh:mm (AM|PM) dateString = (ld.getMonth() + 1) + '/' + ld.getDate() + ' ' + ((ld.getHours()>12)?(ld.getHours()-12):(ld.getHours()===0?12: ld.getHours())) + ':' + ((ld.getMinutes()<10)?('0' + ld.getMinutes()):(ld.getMinutes())) + ' ' + ((ld.getHours()>=12)?'PM':'AM'); } else { // if only a DATE was matched dateString = parseInt(month, 10) + '/' + parseInt(dateMonth, 10); } return dateString; } Jeg ønsker å lage en array som gjengir datoene i følgende format: " 12. mars, 18:00" Hvordan i all veerden gjør jeg dett? Og hvis jeg endrer dateString-funksjonen, vil sorteringen av oppføringene forstyrres? Endret 17. mars 2009 av torbjoas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå