Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har en kjæreste, men er litt usikker på hva hun egentli føler... På skolen og slikt virker det som om hun er veldig uinteresert for det meste, men når jeg er hjemme hos henne så henger hun nærmest rundt halsen min. Vi har vært sammen noen måndter nå og jeg har prøvd å snakke med henne om saken, men det virker ikke som om det går inn på en måte. Jeg prøve veldig ofte selv å ta kontakt på skolen, men som oftest så snur hun seg bort... Hva tror dere det er? Er hun flau? Jeg har også problemer med at hun som oftest ikke har tid til meg pga jobb og slikt, men når det kommer til en vennine så skyver hun gjærne planene. Jeg hvet ikke helt hva jeg skal gjøre, men sliter litt med det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hun er nok sjenert når dere er public. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Her er det nok bare å dumpe henne. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ikke så brå nå. Det funker å prate om det først, han sier jo at hun henger rundt halsen hans når de er vekk fra andre folk, jenta har sikkert noe å si på saken. Men er det ikke relevant derimot - then fuck her (not literally) Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Men han sier jo at han har snakket ut med kvinnemennesket om saken, og at det ikke hjelper. Hadde dama mi nedprioritert meg såpass, så hadde jeg helt klart kvittet meg med problemet. Lenke til kommentar
MrHansen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kan være at hun har lyst til å tilbringe litt tid med andre enn bare kjæresten sin på skolen ? Jeg og den siste kjæresten min hang ikke så altfor mye sammen på skolen, forskjellige venner og bekjente. Når vi satt sammen så behøvde vi ikke å sitte midt oppi hverandre heller, fordi vi vet at etter skolen så har vi muligheten til å kysse, "henge rundt halsen" og gi hverandre all den opperksomheten som vi begge ville ha av hverandre da. Mens når vi var på skolen kunne vi sosialisere med andre folk. Kan også være at hun er litt sjenert i public ? som CypheroN sa. Å dumpe henne for noe sånt virker litt overdrevent. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Dere tilbringer ikke vekk fra hverandre fordi dere velger det selv. For trådstarterens del høres det nesten ut som om hun er flau av å være sammen med han når hun vender seg vekk fra han og nesten ikke vil ha noe med han å gjøre. Og når det er snakk om tid at hun alltid prioriterer venninner fremfor han. Kanskje Cpt er inne på noe, mulig det er på tide å finne en som er stolt av å være med deg og vil prioritere deg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Eller kanskje ikke alle synes det er kult og ha en kjæreste henges rundt halsen sin når man er i offentlighet? Jeg har iallefall aldri satt pris på det, men når man er alene blir det en helt annen sak. Så lenge hun liker kontakt når dere er alene ser jeg virkelig ikke noe problem. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Som nevnt tidligere i tråden, det høres ut som hun nesten skjemmes over å være i lag med TS, hun nedprioriterer også ts, vil si det er dårlige tegn. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Spør henne (!) hvorfor hun er sånn, ikke spør om hun er flau eller gi henne noen grunn, bare spør rett ut hvorfor hun er så avvisende i den og den situasjonen. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Da er vi enige om det. TS spør, får et svar og forholder seg til det. Hvis hun da sier at hun er flau, noe hun garantert ikke vil innrømme med det første, så stikker du, Da er du pent nødt til å glemme henne, TS;) Gi henne èn sjanse til å forandre det, hvis ikke er det over. Gi henne et ultimatum. Press på. Vis at du er lei av holdningen hennes. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 dere er kjærester, ikke siamesiske tvillinger. hun vil være med venninnene sine på skolen, du skal være med kompisene dine. bro's before hoes Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 dere er kjærester, ikke siamesiske tvillinger. hun vil være med venninnene sine på skolen, du skal være med kompisene dine. bro's before hoes Teit svar. Damen hans snur seg og oppfører seg som en tulling. Da du møter kjæresten din på skolen, så er det faktisk mulig og henge sammen. Eventuelt si hei, gi hverandre et kyss istedet for å bare vende han ryggen og virke flau over at han kommer bort og hilser på kjæresten sin.. >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå