Skrujernet Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Noen som har en runescape account de ikke bruker, og gledelig vill gi den til meg? hadde hvert fint, pga min i lvl 105 ble hæcka takk uansett Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Noen som har en runescape account de ikke bruker, og gledelig vill gi den til meg? hadde hvert fint, pga min i lvl 105 ble hæcka takk uansett Kanskje litt off-topic, men har alltid undra på det her; HVORFOR spiller folk dette spillet fremfor World of Warcraft? Har aldri spilt Runescape, men sett hvordan det ser ut og bare hørt dritt om det.. For meg finnes det to viktige faktorer i et spill, nettopp spillopplevelsen (eller heter det gameplay?) og grafikk. WoW, iallefall med WotLK exp., har en pen tegneserieaktig grafikk så lenge du har greit skjermkort, og en spillopplevelse som klarer å få folk klistra framfor skjermen i hvert ledige øyeblikk i over fem år. Runescape sin grafikk, om jeg kan kalle det for det, kan vel knapt konkurere med Gameboy color xD Mulig noe av innholdet kan virke frekt, men sier det bare slik jeg mener det.. Endret 17. mars 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Smak og behag, syns at det er ting som er viktigere enn grafikk... WoW koster jo i måneden også... Dessuten er det ting som er mer verdt 100 kroner i måneden enn spill for noen.... Tenk på de som ikke er voksne med stor inntekt, eller ungdommer som ikke er fra bærum og får alt gratis av foreldrene... Endret 17. mars 2009 av kjermy Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kanskje litt off-topic, men har alltid undra på det her;HVORFOR spiller folk dette spillet fremfor World of Warcraft? Har aldri spilt Runescape, men sett hvordan det ser ut og bare hørt dritt om det.. For meg finnes det to viktige faktorer i et spill, nettopp spillopplevelsen (eller heter det gameplay?) og grafikk. WoW, iallefall med WotLK exp., har en pen tegneserieaktig grafikk så lenge du har greit skjermkort, og en spillopplevelse som klarer å få folk klistra framfor skjermen i hvert ledige øyeblikk i over fem år. Runescape sin grafikk, om jeg kan kalle det for det, kan vel knapt konkurere med Gameboy color xD Mulig noe av innholdet kan virke frekt, men sier det bare slik jeg mener det.. Eh, sier ikke det seg selv? Fordi Runescape, som WoW er morsom. Grafikk er ikke alt, gameplay er. Gamle NES klassikere er kjempemorsom den dag i dag til tross for elendig grafikk. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Noen som har en runescape account de ikke bruker, og gledelig vill gi den til meg? hadde hvert fint, pga min i lvl 105 ble hæcka takk uansett Kanskje litt off-topic, men har alltid undra på det her; HVORFOR spiller folk dette spillet fremfor World of Warcraft? Har aldri spilt Runescape, men sett hvordan det ser ut og bare hørt dritt om det.. For meg finnes det to viktige faktorer i et spill, nettopp spillopplevelsen (eller heter det gameplay?) og grafikk. WoW, iallefall med WotLK exp., har en pen tegneserieaktig grafikk så lenge du har greit skjermkort, og en spillopplevelse som klarer å få folk klistra framfor skjermen i hvert ledige øyeblikk i over fem år. Runescape sin grafikk, om jeg kan kalle det for det, kan vel knapt konkurere med Gameboy color xD Mulig noe av innholdet kan virke frekt, men sier det bare slik jeg mener det.. HAr kommet til å spilt Wow om det ikke hadde kostet 100 kr i mnd. Kjøper meg heller flere spill, enn å bruke så mye penger på ET! Men for å si det sånn så er jo det et par dumme personer i verden som kjøper seg membership på runescape til 75 kr i mdn ( før 35 ).. DET ER SYKT! Men noen som har et bar acc med gode stats? Ribb den for alt den ahr for min del, tjener fort penger Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har en konto, men er redd for å gi den vekk. Passordet suger. Og kontoen er ikke så syyykt bra. Men om du ikke får noe bedre, kan du alltids få den. Dritgammal. Sikkert seks år. Sender en PM. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har en konto, men er redd for å gi den vekk. Passordet suger. Og kontoen er ikke så syyykt bra. Men om du ikke får noe bedre, kan du alltids få den. Dritgammal. Sikkert seks år. Sender en PM. takker, setter pris på det Brukern min har bedre stats i noen ting, men er bare i lvl 20 Takker Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Smak og behag, syns at det er ting som er viktigere enn grafikk... WoW koster jo i måneden også... Dessuten er det ting som er mer verdt 100 kroner i måneden enn spill for noen.... Tenk på de som ikke er voksne med stor inntekt, eller ungdommer som ikke er fra bærum og får alt gratis av foreldrene... Er dere helt teit eller? Snakk om generalisere, jeg er ikke fra Bærum, men fra Nord-Norge. Jeg er _ikke_ bortskjemt på noen måte. Jeg jobber i tillegg til vg2 på lokale coopen. Da er plutselig 100 kr ingenting. Har man ikke 100 kr er det bare å gå til nærmeste nabo å måkke sny eller kløyve ved o.l i en times tim.. WIPS! Ikke rart dere ikke har penger når dere heller sitter på ræva.. (Med dette sikter jeg ikke til noen, egentlig, bare sier det).. Har iallefall desverre ingen runescape konto å gi deg, så trenger vel neppe å poste mer her.. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har en konto, men er redd for å gi den vekk. Passordet suger. Og kontoen er ikke så syyykt bra. Men om du ikke får noe bedre, kan du alltids få den. Dritgammal. Sikkert seks år. Sender en PM. takker, setter pris på det Brukern min har bedre stats i noen ting, men er bare i lvl 20 Takker Bare hyggelig. Veit kontoen har en del i banken også, om du vil ha det. Forsyn deg! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har en konto, men er redd for å gi den vekk. Passordet suger. Og kontoen er ikke så syyykt bra. Men om du ikke får noe bedre, kan du alltids få den. Dritgammal. Sikkert seks år. Sender en PM. takker, setter pris på det Brukern min har bedre stats i noen ting, men er bare i lvl 20 Takker Bare hyggelig. Veit kontoen har en del i banken også, om du vil ha det. Forsyn deg! hehe, du har sotte pinkode på banken Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg er lvl 50,Og total lvlet mitt er 579, har ikke spilt så mye Brukernavnet er Zaddelin dez, Add meg gjerne.... Men Jeg gir ikke vekk passordet... :!: Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg er lvl 50,Og total lvlet mitt er 579, har ikke spilt så myeBrukernavnet er Zaddelin dez, Add meg gjerne.... Men Jeg gir ikke vekk passordet... :!: Adder deg gjerne Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har en på 103, passord Norgeerbest12 Brukernavn Zepolighter. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har en på 103, passord Norgeerbest12 Brukernavn Zepolighter. den funke ikke send gjerne PM med bruker / pass Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har en konto, men er redd for å gi den vekk. Passordet suger. Og kontoen er ikke så syyykt bra. Men om du ikke får noe bedre, kan du alltids få den. Dritgammal. Sikkert seks år. Sender en PM. takker, setter pris på det Brukern min har bedre stats i noen ting, men er bare i lvl 20 Takker Bare hyggelig. Veit kontoen har en del i banken også, om du vil ha det. Forsyn deg! hehe, du har sotte pinkode på banken Hmmm... Prøv 1992 eller 2910. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Smak og behag, syns at det er ting som er viktigere enn grafikk... WoW koster jo i måneden også... Dessuten er det ting som er mer verdt 100 kroner i måneden enn spill for noen.... Tenk på de som ikke er voksne med stor inntekt, eller ungdommer som ikke er fra bærum og får alt gratis av foreldrene... Er dere helt teit eller? Snakk om generalisere, jeg er ikke fra Bærum, men fra Nord-Norge. Jeg er _ikke_ bortskjemt på noen måte. Jeg jobber i tillegg til vg2 på lokale coopen. Da er plutselig 100 kr ingenting. Har man ikke 100 kr er det bare å gå til nærmeste nabo å måkke sny eller kløyve ved o.l i en times tim.. WIPS! Ikke rart dere ikke har penger når dere heller sitter på ræva.. (Med dette sikter jeg ikke til noen, egentlig, bare sier det).. Har iallefall desverre ingen runescape konto å gi deg, så trenger vel neppe å poste mer her.. For noen er det mye nok til at det ikke er verdt det, selv om de har råd... Noen er ikke så opptatt av spill at de gidder å betale 100 kroner i måneden... Du har jobb... Ikke sikkert alle har det... Og jeg sikter ikke til folk som er så gamle som vg2, men 13 og 14 åringer, som ikke gidder å betale... Mindre sjanse at de har jobb... Er ikke snakk om å ikke kunne skaffe penger, men noen bryr seg mer om å betale andre ting enn et slitt spill Endret 19. mars 2009 av kjermy Lenke til kommentar
Lange Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Har også en veldig gammel acc, men husker ikke navnet/pw eller email. Finnes vel ingen måte å få den tilbake på da? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hva er pm?(-_-) personlig melding... Altså som en "mail" du sender direkte til brukere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå