toazty Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 til min overaskelse fikk jeg purregebyr på nrk lisensen her om dagen, har ikke sett den første regningen , så her mener jeg det ikke er aktuelt å betale det purregebyret, prøvde å ringe nrk , men her er det LAAAAAAANG ventetid, sendte dem mail , men fikk noe standard svar fra dem , om noe vas om regler og noe paragraf tull, som ikke hadde noe med spørsmålet mitt å gjøre. er bare snakk om 166kr , men er i utgangspunktet mektig lei av nrk lisensen's økning , så det blir uaktuelt å bare gi bort de pengene.. noen som har noe formening om hva jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Trekk fra gebyret og betal på vanlig måte. Så sender du en mail til, eller ringer. Kanskje det er litt stor pågang akkurat nå. Så lenge de ikke svarer på spørsmålet ditt er det i hvert fall ikke din skyld at du ikke blir ferdig. De leser nok brevene, men hvis saken ikke er spesiell nok gidder de kanskje ikke å skrive et eget svar. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 betalte regningen samme dag, minus de 166kr , får prøve å ringe en dag, men det er lite kjekt å sitte i telefonkø i 20min å jeg fortsatt er nr.27 i køen.. .. Lenke til kommentar
callahan Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) å herre, hvorfor ikke bare betale.. koster vel mere å sitte i telefonen og gjøre andre ting Endret 17. mars 2009 av callahan Lenke til kommentar
toazty Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) er vel egentlig en prinsipp sak, hvorfor skal jeg betale noe mer for en vare , som jeg allerede er utrolig missfornøyd med Endret 17. mars 2009 av toazty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå