Ehrgeiz Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 En venn av meg ble lurt til å laste ned "Messenger+" som skulle ha mange "features" (disse er bla. at det er umulig å motta filer, tilfeldig rabbel mellom ordene etc) Problemet er at den er umulig å uninstalle (ifølge vennen). Har noen noe erfaring med dette? Vet ikke om jeg kan gi url til den siden, jeg har ikke sjekka den ut. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hvorfor uninstalle? har msnplus2! jeg.... fenger fint. hvorfor bytte? Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Nei..tror dette er en "sabotert" versjon. Når han skriver noe ser det slik ut: "D[]o23[]]C][[[u[£€" når han skulle skrive "Documents". :o Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Den 'vanlige' ufyseligheten (windows mesenger) kan du fjerne ved å kjøre (Start->kjør) denne: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove Den hjalp iallfall meg til å bli kvitt den styggdommen som kommer sprettendes opp hver j**** gang jeg kobler til (windows messenger). (Ja, jeg har negativ holdning til instant messengers) Spørs om det funker på messenger+, men det er vel verdt et forsøk? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Eller lese denne artikkelen som fjernder Messenger fra oppstarten. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hvis du bruker msconfig verianten, vil messenger fortsatt sprette fram og koble til automatisk ved oppstart av outlook (selv om automatisk tilkobling er skrudd av). Men den andre fungerer jo greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå