Pus_1808 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei! Jeg installerte igår IE8 (Internett explorer 8), men opplever HELE tiden at den henger seg opp. For i det hele tatt å kunne skrive denne meldingen, måtte jeg laste ned opera, etter mye om og men.... Men hvordan avinstallerer jeg IE8? Jeg får ikke avinstallert det via "programmer og funksjoner" i kontrollpanelet, da jeg ikke finner IE8 der....Prøvde også å bare installere IE6 og IE7, men de vil ikke installeres, da jeg har en nyere versjon på pc'n.... Jeg syntes IE er en ok nettleser, som jeg egentlig ønsker å bruke, men IE8 går meg på nervene!! Noen som vet? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har du vista eller xp? Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har vista... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 du må kanskje lete etter ie8 under oppdateringer ikke under programmer og avinstallere derifra. lykke til Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Det var bedre! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå