kokken Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hei... Jeg har akkurat kjøpt meg en ny pc... + vannkjøling... får den ikke til å starte... når jeg trykker på på power knappen. ser det ut som om at den skal starte... men nei.. lysan tennes men slukkes like fort igjen.... kan det ha noe med at cpu ikke får nokk press eller for mye... eller gpu'en får for mye press eller for lite.. har prøvd det meste.. tørr ikke skru for hart på blokka på gpu og cpu.. Humm.... jeg skal også kjøpe meg nytt kabbinett.. filken kabbinett som er fet og er bra til å bygge i.... Lenke til kommentar
smoke Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Det kan være noe med cpuen det er ikke siker det sitter hart nokk i. skjek også rammen. Lenke til kommentar
kokken Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 skal jeg bare skru på til det ikke går mer.....??? Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Du har sikkert det samm problemet som alle andre som har montert vannkjøling. I bios er det en sensor som måler om prosessorvifta går. Hvis du den ikke går stoppes pc`en automatisk. Du må koble på en vifte med rotasjonssensor på den fan-kontakten på hovedkortet der prosessorvifta skal stå. Gå så inn i bios og finn denne instillingen. Den heter sikkert noe som "automatic fan detector" eller noe sånt. Denne skal "disables" Lykke til Lenke til kommentar
Datanaut Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Det kan være at hovedkortet ditt har en innstilling som gjør at pc'en ikke starter hvis cpu'vifta som du ikke har, ikke starter med et hvist omdreingstall. Se i manualen på hovedkortet om du kan flytte en jumper eller.no kanskje den starter da. Lenke til kommentar
kokken Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 har kloblet til viften til radiatoren dær... ja... Lenke til kommentar
kokken Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 samme driten.... ååååå... pc dritt i h-vete.... hehe.. skal prøve en annen vifte.. ramme står bra i... går ikke ann å skru noe med på cpu'en... (plastdrit) skal prøve... takk for hjelpen så langt i alle fall... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Har du på nok kjølepasta? Da jeg skulle skifte prosessor var det for lite sklik at det ikke ble kontakt, og maskinen skrudde seg av etter 2 sek pga varme Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 forlystelsessenthahahahaHAHAHA Lenke til kommentar
manpower Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 En kompis av meg hadde samme problem, Og der var cpuen gåen faktisk. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Ja sensuren er knall. Likte spesielt "Det er bedre å pakke tyggis en å tygge pakkis" Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Dårlig bruk av emnefeltet - stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg