nord Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Sammelt Siden 1995 eller 1996... hmmmmm :wink: Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Orker ikke gå lengre tilbake enn SNES Flashback (3) Starwing (6) Lost Vikings (5) Super Metroid (6) Super Mario World (6) Mario All Stars: Mario Bros. (6), Mario Bros. 2 (5), Super Mario Bros. 3 (6), Mario Bros. The lost levels (5) Super Mario Kart (6) Final Fantasy 5 (5) Final Fantasy 6 (6) Chrono Trigger (6) Secret of Mana (5) Secret of Mana 2 (4) Breath of Fire 2 (5) Bomberman 3 (4) Wild Guns (4) Donkey Kong Country 3 (5) Zelda: A link to the past (6) Mortal Kombat 2 (4) Mortal Kombat 3 (4) Mortal Kombat Ultimate (2) Street Fighter 2 (4) Killer Instinct (5) F-Zero (4) Killer Instinct Gold (5) Hybrid Heaven (5) Blast Corps (6) Body Harvest (4) Conkers Bad Fur Day (6) Mario Kart 64 (6) Zelda OoT (6) Zelda MM (5) Resident Evil 2 (5) Mario 64 (6) GoldenEye (6) Perfect Dark (5) Super Smash Bros. (6) Rouge Squadron (4) Mario Golf (4) Gauntlet Legends (3) Pokemon Stadium (2) Lylat Wars (6) Shadowman (6) F-Zero X (6) Jet Force Gemini (5) Donkey Kong 64 (4) Banjo-Kazooie (5) South Park Rally (2) Wave Race (4) Mario Party (4) Castlevania 64 (6) Resident Evil (6) Luigi's Mansion (5) Metroid Prime (6) Mario Sunshine (5) Super Smash Bros. Melee (6) Rouge Squadron 2 (5) Eternal Darkness (6) Wave Race: Blue Storm (4) Final Fantasy 9 (5) Final Fantasy 10 (4) Tekken 2 (4) Tekken 4 (4) Die Hard Trilogy (5) Rayman (3) Destruction Derby (4) GTA (2) Starcraft & Broodwar (6) Warcraft 3 (6) Soul Reaver (3) Populous: New Beginning (3) Fallout (5) Fallout 2 (6) Fallout Tactics (4) Theme Hospital (4) X-Com Apocalypse (4) Anarcy Online (6) Everquest (2) Syndicate Wars (1) Unreal 2003 (5) Raven Shield (4) Rune (4) VietCong (5) Ghost Recon (4) Battlefield 1942 & RtR (5) Age of Mythology (3) Praetorians (3) Red Alert 2 (4) C&C Generals (5) Diablo (5) Diablo 2 & LoD (6) Baldurs Gate 2 & ToB (5) Startopia (3) Aliens vs Predator 2 (5) AvP2 Primal Hunt (3) Serious Sam 2 (6) Final Fantasy 7 (6) Final Fantasy 8 (4) Toca Race Driver (3) Delta Force Blackhawk Down (2) Codename Eagle (3) Counter-Strike (6) (hater det nå... men) Natural Selection (6) Day of Defeat (5) Hitman 2 (5) Jedi Knight 2 (3) Black & White (4) The Settlers 2 (5) The Sims (3) Har sikkert glemt noen Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Mr. Crunch (gadd ikke quote, blir så mye): Ok, tenkte faktisk på det. Uansett, synes ikke det finnes noen argumenter for å piratkopiere. Du svarte "Ødelegge og ødelegge...tror vel at de største klarer seg fint likevel jeg..." på "Enda en som prøver å ødelegge spill bransjen." Er du ikke enig i at det er feil. Liker du piratkopiering? Hørtes ut som om du er for det, og det er du kanskje også. Det ødelegger bransjen, som alt annet. Holder meg til det lovlige jeg. Noen andre kan heller fortelle deg hvorfor, ettersom at jeg kan lite om det. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Siste jeg telte hadde jeg over 200 spill til bare pc'en. Ting er at jeg telte for over 1 år siden så jeg har nok mer en 300 nå ettersom jeg blitt kjent med en leverandør som tar bare 99kr per spill uansett hva slags spill det er. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 noen få av de: Rainbow six-Raven Sheild Half-Life/Counter Strike Operation Flashpoint Need For Speed Hot Pursuit 2 GTA 2 (Klassiker) SOF 2 FIFA 2003 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 har: 20 Pc Spill! har: 13 PS 2 spill har: 11 Xbox Spill har: 50 PS1 spill! orker ikke å si alle navnene men min yndlings spill er: Unreal 2 Pc IGI 2 Pc DOD3 Xbox, Splinter Cell Xbox Tekken 4 PS2, GTA Vice City PS2 PS1 har ikke yndlingspill bruker dem nesten aldri! :-? Lenke til kommentar
Komma Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Oi.. nå føler jeg meg som lillegutten som ser opp til de store guttene. Gammel samling er jo en selvfølge, men har ikke akkurat den mest imponerende samlingen. Men jeg har Metroid Prime ihvertfall... ... Lenke til kommentar
strykebrettet Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Age Of MythologyBattlefield 1942 Championship Manager 4 Devastation Freelancer Neverwinter Nights Hidden & Dangures Deluxe Masters of Orion 3 Ultime Online: Age of Shadows Ultima Online: Thrid Dawn Ultima Online: the Secound Age Ultima Online: Lord Black Thorns Revenge Ultima Online: Renaissance Carmageddon 2 Delta Force Black Hawk Down Delta Force 3 Fifa 98, 2000, 2003 Heroes of Might & Magic 3&4 Jedi Knight 2 Medal of Honor m/Spear Head Expansion No One Lives Forever 2 Project IGI 2 Rayman 3 Serious Sam Gold Sim City 4 Theme Hospital Dungeon Keeper 1&2 Quake 2&3 Unreal Unreal Tournament Unreal Tournament 2003 Tom Clancy's Splinter Cell Red Faction Red Faction 2 Warcraft 3 Vietcong Postal 2 Tropico 2 Baldurs Gate 1 Baldurs Gate 2: the Shadows of Amn Baldurs Gate 2: Throne of Bhaal Age of Empires Deus Ex Red Alert Red Alert 2 Red Alert 2: Yuris Revenge C&C Generals Need for Speed GTA 2 Silver Sacrifice Diablo Diablo: Hellfire Diablo 2 Incomming Sim City 3000 Rage Rally Postal Emperor: Battle for Dune Worms World party Dark Age of the Camelot Anarchy Online Praetorians Need for Speed: Hot Pursuit 2 Oni Black & White Max Payne Clive Barkers Undying Desperados Gun Man Requiem: Avenging Angel Roller Coaster Tyconn Husker ikke resten, er nok en 20-30 flere spill... Sammelt Siden 1995 eller 1996... hmm... satt du lenge og skrev? Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Uff da, dette blir en lang liste: Age of Mythology Age of Empires 2 Half Life Half Life: Opposing force Outlaws Grim Fandango Sam & Max hit the road Full Throttle Monkey Island 3 Monkey Island 4 Starcraft Might & Magic 6 Might & Magic 7 Might & Magic 8 Might & Magic 9 Caesar 3 Pharao Worms 2 Commandos 1 World Cup 98 NHL 99 Battlefield 1942 Fifa 98, 99, 2000, 2001 Microsoft Flight Simulator 2000 Midtown Madness FAPLFM 99 Morrowind Heroes of Might & Magic 1 Heroes of Might & Magic 2 Gold Heroes of Might & Magic 3 + begge tilleggspakkene Simcity 2000 Nuclear Strike Die Hard trilogy Tiger Woods 99 Future cop LAPD Trespasser Sin Rally Championship Backpacker 2 Populous 3 Superbikes 99 Alpha Centauri FAPLFM 2000 Sports car GT System Shock 2 Wing Commander Prophecy World War 2: Fighters World cup cricket Operation Flashpoint Theme Hospital Dungeon Keeper 1 Dungeon Keeper 2 Warhammer Dark Omen Unreal + tilleggspakke Unreal Tournament Age of Empires Deus Ex Red Alert Red Alert Counterstrike Red Alert Aftermath Project IGI NOLF 1 Broken Sword 2 Thief 1 Tomb Raider 3 Dune 2000 Gangsters Supreme Snowboarding Driver Championship Manager 3 Theme Park World FA Premier League stars Outcast Tiberian Sun Need for Speed 2 SE Need for Speed 3 Need for Speed 4 GTA 1 GTA 3 Silver Incoming Black & White + 10-20 spill som jeg ikke kommer på akkurat nå Alle disse spillene er kjøpt, og grunnen til at det kan være noen ”rare” titler innimellom (f.eks world cup cricket) er at jeg har en del samlepakker. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Heftig mange spill dere har! Dere kan vel kalles ordentlige gamere. :wink: Her er en liste over mine: Age of Empires 2 Age of Mythology Actua Soccer 2 Battlefield 1942 Black & White C&C Generals Codename Eagle Commandoes - Behind the enemys line Half-Life Harry Potter - And the Chamber of Secrets Harry Potter - And the Philospohers Stone Heroes Chronicles Hunting Unlimited Jedi Knight 2 - Jedi Outcast The Lord of the Rings - The Fellowship of the Ring Midtown Madness 2 Pharaoh Red Alert Red Alert 2 Red Alert - Yuris Revenge Tomb Raider Tony Hawk Pro Skater 2 Turok 2 Unreal Tournament Warcraft III Worms 2 Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Min tur til å ramse opp de spilla jeg har installert: WarCraft III Battlefield 1942 Japp, det var vel de... Har vel en rundt 20 spill til, men etter at jeg formaterte maskina for ei stund sia så har jeg ikke brukt noen andre... Det er rart med det, ikke sant? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 pc spill som er verdt å nevne: Diablo Diablo2 (2 stk for å bruke på 2 maskiner) Diablo2 exp pack (2 stk) Starcraft Starcraft broodwar WarCraft Warcraft 2 Warcraft 3 Redalert 2 Ghost recon + 2 exp pakker Rainbow 6 - Ravenshield Rainbow 6 - Blackthorn Har masse mer, men det er liksom disse jeg har spilt mest Nintendo NES spill: Tetril Supermario Supermario 2 Supermario 3 Castlevania Megaman 1 Megaman 2 Megaman 3 Megaman 4 Zelda 1 Zelda 2 IceClimber Super Offroad ehhh har flere, men de husker jeg ikke navnet på (liker ikke) Xbox: NHL2003 Proskater 3 Proskater 4 Rally challenge GBA: Zelda a link to the past Rainbow 6 Metroid Golden sun æsj, gidder ikke å liste opp flere, men jeg har x antall spill til vanlig gameboy, snes, og atari2600 Lenke til kommentar
stranden Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 har ikke så mange.. for det er så mange som er dårlige.. hadde mange fler før.. er ikke vits å nevne slike dritt spill.. eller gamle spill... som ikke er populær lengere.. satser mest på multiplayer.. gidder ikke 1 player Battlefield 1942 (road to rome) Warcraft III Half-Life (cs og andre tinger) Revolution Devastation Project nomads Raven shield Purge Jedi knight II UT 2003 Doom III Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Har ikke så mange, for jeg spiller nesten bare CS og D2X Men her er de som ligger rett foran meg: - Half Life - Diablo - Diablo 2 + exp - Baldurs Gate - Red Alert 2 - StarCraft + Brood War Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 hmm...hatt NES,SNES, PC i evigheter, GC, Rekner med over 60-80 spill i konsoll alene.. PC..tør jeg ikke tenke på engang. Så kan dere tenke dere selv hvor mange det er. Jeg gidder ikke Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Age Of MythologyBattlefield 1942 Championship Manager 4 Devastation Freelancer Neverwinter Nights Hidden & Dangures Deluxe Masters of Orion 3 Ultime Online: Age of Shadows Ultima Online: Thrid Dawn Ultima Online: the Secound Age Ultima Online: Lord Black Thorns Revenge Ultima Online: Renaissance Carmageddon 2 Delta Force Black Hawk Down Delta Force 3 Fifa 98, 2000, 2003 Heroes of Might & Magic 3&4 Jedi Knight 2 Medal of Honor m/Spear Head Expansion No One Lives Forever 2 Project IGI 2 Rayman 3 Serious Sam Gold Sim City 4 Theme Hospital Dungeon Keeper 1&2 Quake 2&3 Unreal Unreal Tournament Unreal Tournament 2003 Tom Clancy's Splinter Cell Red Faction Red Faction 2 Warcraft 3 Vietcong Postal 2 Tropico 2 Baldurs Gate 1 Baldurs Gate 2: the Shadows of Amn Baldurs Gate 2: Throne of Bhaal Age of Empires Deus Ex Red Alert Red Alert 2 Red Alert 2: Yuris Revenge C&C Generals Need for Speed GTA 2 Silver Sacrifice Diablo Diablo: Hellfire Diablo 2 Incomming Sim City 3000 Rage Rally Postal Emperor: Battle for Dune Worms World party Dark Age of the Camelot Anarchy Online Praetorians Need for Speed: Hot Pursuit 2 Oni Black & White Max Payne Clive Barkers Undying Desperados Gun Man Requiem: Avenging Angel Roller Coaster Tyconn Husker ikke resten, er nok en 20-30 flere spill... Sammelt Siden 1995 eller 1996... hmm... satt du lenge og skrev? nja, hadde god tid, skal oppdatere lista når jeg finner andre boksen min med spill også Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Gran Turismo 3: A-Spec WRC 2001 WRC 2002 Colin McRae Rally 2.0 Colin McRae Rally 3 V-Rally 3 Metal Gear Solid 2(Ikke Substance) Final Fantasy VII,VIII,XI Elder Scrolls 3:Mojjowind Ratchet & Clank + Rundt 20 gamle spell tell PSX og PC. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Mr. Crunch (gadd ikke quote, blir så mye): Ok, tenkte faktisk på det. Uansett, synes ikke det finnes noen argumenter for å piratkopiere. Du svarte "Ødelegge og ødelegge...tror vel at de største klarer seg fint likevel jeg..." på "Enda en som prøver å ødelegge spill bransjen." Er du ikke enig i at det er feil. Liker du piratkopiering? Hørtes ut som om du er for det, og det er du kanskje også. Det ødelegger bransjen, som alt annet. Holder meg til det lovlige jeg. Noen andre kan heller fortelle deg hvorfor, ettersom at jeg kan lite om det. Neida, jeg er ikke for piratkopiering egentlig, men jeg er heller ikke imot det. Skal ikke nekte for at jeg har hatt et par kopierte spill gjennom tidene, men de jeg ikke liker spiller jeg ikke, og de jeg faktisk liker, de kjøper jeg. Synes det er greit egentlig jeg, for da slipper jeg å betale for mange spill jeg ville spilt i en time, og heller betale til de som lager bra spill. Enig? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 det finnes noe som heter demoer (som de aller fleste (iallefall nye spill) har) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Er jo nesten mer pes å laste ned en demo enn en fullversjon, også kan en demo gi galt inntrykk av spillet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå