GtHoo Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, men bare poster det her. noen som vet hvordan man endrer passord på lokalt internett med batch?eller anndre commandoer til lokalt netverk med batch? takker for all hjelp Endret 17. mars 2009 av www1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det spørs hva du mener med "lokalt internett", for det er bare ett "internett", og ellers det som kalles lokalnett. Og med mindre du mener trådløst lokalnett er det veldig uvanlig at lokalnett har passord. Hva med å bedre forklare hva du ønsker å gjøre? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 mente tråløst nettverk Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg regner med at du har trådløst nettverk fra en router (?) og dersom det er tilfelle må du finne ut om den har mulighet for kontroll via telnet. Dersom den ikke har det blir ting mye mer avansert, og trolig mer enn det er verd. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 det vet jeg ikke, men kan du forklare hvordan man gjør det hvis det gr ann? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Først finner du ut hva routeren din heter og poster her. Så gjelder det å finne ut om den støtter telnet-administrasjon ved å google. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 ok men ble litt anvanset for meg men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå