Gå til innhold

Film: Link til min Youtube-konto (amatørfilm)

Anbefalte innlegg

Tenkte vi skulle spre ordet om Youtube-kontoen vår

http://www.youtube.com/user/ToxicFalls

Har holdt på med film i en god del år nå og fikk for et par måneder siden omsider tatt insiativet til å legge ut det vi lager. Vi fokuserer hovedsakelig på komedie og action men kommer nok til å prøve oss på litt forskjellige kategorier i fremtiden. Vi setter også pris på om du subscriber hvis du liker det vi lager :thumbup:

Endret av toxicfalls
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så filmen leiemorderen. Den var ikke noe særlig morsom, noe jeg ser dere prøver hardt for å få til. Dårlig kamera et par plasser (når kameramann gikk opp trappen).

Og sist men ikke minst, det som fikk meg til å se på dere som svært useriøse var den copyright teksten som sto godt synelig under hele filmen. Tror du helt ærlig at noen gidder å "stjele" filmen din? Og hvis noen hadde gjort det, så hadde det bare vært positivt for dere.

Lenke til kommentar

Veit ikke hva som er mest komisk her, kritikken som overhodet ikke tar forbehold om at dette er amatørproduksjon på skolissebudsjett, eller det ihuga veive-med-kvister-forsvaret. Uansett festlig lesning, takk til dere begge ^^

God humor er vanskelig å formidle gjennom film. For det første må man ha en god punchline, noe som kan være vanskelig i seg selv å komme opp med. Dernest er klipping og timing veldig viktig, og ting som manglende engasjement fra skuespillernes side er også med på å trekke ned på det. Med tanke på hva dere har å jobbe med og det faktum at ingen av dere har noen egentlig skuespillerbakgrunn (antar jeg - rett meg om jeg tar feil) syns jeg dere gjør en veldig god jobb. Spesielt hr Nordli gjør en fabelaktig innsats i sine roller, og jeg ler fortsatt like godt av 999-555-Engasjement.

Det eneste jeg har å utsette, som jo er en øvingssak, er timingen i klippene. Ofte blir enkelte sekvenser og klipp litt for lange eller korte, og dermed faller hele greia litt flat. Sabotøren er et godt eksempel på dette med timing og tempo. Den starter veldig bra med høyt tempo og noen fantastiske ansiktsuttrykk, men dør ut mot slutten fordi intensiteten ikke er der. Jeg er for øvrig fullstendig klar over at den er noen år gammel, men like fullt et godt eksempel på hva jeg mener.

Utover det veit jeg ikke hvor hardt dere jobber med skrevne manus og replikker, men enkelte framførelser er litt stotrende noen steder, så det virker noe improvisert til tider. Impro er bra, men da må det være kontant og selvsikkert, ellers merkes det veldig godt.

Som et amatørprosjekt syns jeg dette er meget kult, og jeg gleder meg til å se mer fra dere framover :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...