k-nut Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har et lite rart problem når jeg skal inn på http:// www.mshop.no . Etter at siden er lastet ca. 60-80 kb, begynner plutselig opera.exe å bruke 100% CPU. Det gjør jo for så vidt ikke så veldig mye, siden jeg kan bruke IE, men jeg lurte på om noen har opplevd noe lignende? Handelen/returen min der er (endelig) ferdig, men jeg syns alltid det er kjekt å kunne klare opp i slike ting. Supporten på mshop vet ikke hva det er, og har heller ikke hørt om noen andre som har det slik. mvh. Knut Andersen Lenke til kommentar
Rainbow Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Dere er ikke alene. Min føyk også i taket. Lenke til kommentar
heder Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Bruker også 7.10 og har ingen problemer med denne siden når jeg identifiseres som msie (som jeg pleier), men identifiserer jeg som opera går cpu bruken i taket. Lenke til kommentar
k-nut Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Hmm...ja slik er det hos meg også. Får si fra til mShop.... Knut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå