Hamnli2 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Var ikke så arti den gang, men jeg er vertfall en erfaring rikere Det som derimot er artig er at hun tror vi har vært i lag, sannsynligvis på grunn av denne episoden. Jeg husker ingenting av hele forholdet vårt jeg :S Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Var ikke så arti den gang, men jeg er vertfall en erfaring rikere Det som derimot er artig er at hun tror vi har vært i lag, sannsynligvis på grunn av denne episoden. Jeg husker ingenting av hele forholdet vårt jeg :S heaheahea!! xd Jenter har kanskje en tendesn til å aldri gi slipp på de man en gang hadde Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, men hun hadde jo ikke meg >< Hun forvirrer meg :S Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, men hun hadde jo ikke meg >< Hun forvirrer meg :S heahea : D jaja, batch slap her! Funker altid og vil gi dama et lite kick, da innser dem hva som skjer og kanskje backer off! ;D Noen tenner på det, men men Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja jeg veit a faen. Kanskje hun bare skryter på seg Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Virker som du har bestemt deg for hva du skal gjøre Men, altså, en av (beste) kompisene dine skal/har vært på date med henne? Hvis han vet at du liker henne så godt er han ikke noe særlig god kompis, hvis han ikke vet det, hva med å si det til han? :S Så til saken. Du kan ikke stå å se på at ting som dette skjer hvis du er intressert, her er det bare å kjøre på med tanke på hvor god kontakt det virker som dere har Lykke til! =) Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Virker som du har bestemt deg for hva du skal gjøre Men, altså, en av (beste) kompisene dine skal/har vært på date med henne? Hvis han vet at du liker henne så godt er han ikke noe særlig god kompis, hvis han ikke vet det, hva med å si det til han? :S Så til saken. Du kan ikke stå å se på at ting som dette skjer hvis du er intressert, her er det bare å kjøre på med tanke på hvor god kontakt det virker som dere har Lykke til! =) Mhmhm!! jeg pratet med kompissen min nå, han var på date med henne i går da--.. Jeg spurte han hvordan det gikk og han sa,,, nei ikke så mye,,, BARE LITT KLINING osv... FAEN! FML Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå