Tom-Stian Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Sikkert mange som har skrevet en likt tråd.. men men jeg kjører på. Jeg møtte denne jenta først for 3 år siden ca. Da var det ikke noe spesielt og jeg var mer opphengt av venninna hennes som hun hadde med seg heletiden. Men så fikk hun veninna kjæreste og jeg retta meg mot denne Jenta jeg skal nå skrive om. Så denne jenta altså, Hun er bare helt betydelig skjønn. Hun har et suupert utseende og jeg blir bare så gla og positiv hver gang tenker på henne. Jeg små pratet litt med henne heletiden, men så fikk hun type : ( Siden da pratet jeg ikke stort med henne. De slo opp og hun fikk en ny kjæreste like etterog atter en gang ble jeg litt knust. Nå har de slått opp for ca 3 - 4 måneder siden og jeg prater med henne ca hver dag på msn, møter henne noen ganger i sentrum. Nå nylig har jeg vært veldig frampå med å prate med henne og litt sånnt og vi har det ganske artig når vi prater må jeg ærlig si. Så spurte jeg om hun hadde noen gutter i sikte, og hun svarte " Jeg skal ta det litt med ro framover, overgangen fra de to kjærestene jeg nettopp har hatt var altfor rask!" Det skal jeg jo respektere, men jeg er så inmari ivrig etter henne. Men nå for noen minutter siden spurte jeg hva hun skulle i helga, og hun sa hun skulle på en date... Jeg spurte med hvem og det viste seg at hun skal med en av mine beste kompisser.. : ((( Jeg ble litt oppgitt og spurte om hun ikke trengte en pause, og hun sa " joda, vi er bare venner enda" ... Jeg er egentlig bare helt oppgitt og vet ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg tenker stadig vekk på henne og bare tanken på at hun ikke er min jør hverdagen min negativ... Noen jenter der ute som hvet hva som skal til, eller andre som har noen tips om hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Ingen tips her? Skikkelig deppa atm : ( Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 " Det skal jeg jo respektere, men jeg er så inmari ivrig etter henne. Men nå for noen minutter siden spurte jeg hva hun skulle i helga, og hun sa hun skulle på en date... Jeg spurte med hvem og det viste seg at hun skal med en av mine beste kompisser.. : ((( Jeg ble litt oppgitt og spurte om hun ikke trengte en pause, og hun sa " joda, vi er bare venner enda" ... " Du må ikke gji andre folk sjangsen skjønner du! Ta en prat med kompisen din og fin ut hvor særiøs han er... bros before hoes og det der Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Si det som det er til henne? Jo lengere du går uten å si noe, jo vondere gjør det. Endret 17. mars 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Si det som det er til henne? Jo lengere du går uten å si noe, jo vondere gjør det. Jeg sa til henne at jeg liker henne godt osv osv for noen timer siden faktisk over msn. Jeg spurte til og med om hun i det heletatt brydde seg om at jeg likte henne og det gjorde hun så kanskje det er litt håp i skuffen? Uansett anntar jeg det er lurere å kanskje ta henne med en tur ut og prate litt personlig og ikke over msn. Men Hamnli 2,,,, Hvis det i det heletatt blir noe ut av de to, så håper jeg forholdet ender som alle hans andre forhold ( varer i kanskje 1 - 2 uker. ) Jeg kjenner han VELDIg godt og jeg vet hvor sjenert og hvor rar han blir blant jenter, enda så store som vi har blitt nå Endret 17. mars 2009 av Tom-Stian Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 1. Man forteller ikke følelser. Iallefall ikke over MSN... beklager kompis, men hun tar den letteste utveien, og det er såklart å si det du vil høre slik at det ikke blir drama. 2. Sånn som jeg ser det, så er dere bare venner, du er langt inni vennesona. Den er vanskelig å komme seg ut av. Du skulle ha VIST at du har følelser for henne. Hva du kan gjøre NÅ er streng tatt bare å komme over henne, i mine øyne. Hvis hun har plassert deg som en venn, så er det det du er for henne. Det vil iallefall ikke få deg noen steder på måten det går nå, for nå sitter du der og ser på at hun får type etter type etter type. Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 1. Man forteller ikke følelser. Iallefall ikke over MSN... beklager kompis, men hun tar den letteste utveien, og det er såklart å si det du vil høre slik at det ikke blir drama. 2. Sånn som jeg ser det, så er dere bare venner, du er langt inni vennesona. Den er vanskelig å komme seg ut av. Du skulle ha VIST at du har følelser for henne. Hva du kan gjøre NÅ er streng tatt bare å komme over henne, i mine øyne. Hvis hun har plassert deg som en venn, så er det det du er for henne. Det vil iallefall ikke få deg noen steder på måten det går nå, for nå sitter du der og ser på at hun får type etter type etter type. mhm.. Du har vel rett. Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg må vel bare innse at jeg må finne meg noen andre da ! Har faktisk vært mange andre greie jenter som har prøvd seg på meg på fester og slik men jeg har bare avslått fordi jeg tenkte på denne jenta. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Du har respektert henne i filler. Du skal _aldri_ høre på hva jenter sier!!! Det er stort sett bare vås alt uansett. Du må heller se på hva hun gjør. Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Du har respektert henne i filler. Du skal _aldri_ høre på hva jenter sier!!! Det er stort sett bare vås alt uansett. Du må heller se på hva hun gjør. Blir så vanskelig når hun går annen skole linje enn det jeg jør. Og jeg møter henne akkurat ikke så ofte heller. Men greit, kanskje jeg skal se på hva hun gjør... interesser osv og kanskje fylle opp med ting hun liker? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Fortell henne hva du føler, vist du holder på slik som du gjør nå, så kan du gå glipp av noe. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nei ikke fortell henne det >.< Få henne med ut eller noe så viser du at du har interesse for henne istedet for å drive å spørre om hvordan det går med hun og alle de andre guttene hun er med . Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvorfor skal han ikke fortelle henne det? Blir han gående rundt grøten og vaser masse ute med henne på ''hemmelig'' dates, så blir det bare krøll. Lenke til kommentar
fteff Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Seriøst, du skulle ha tatt mere initiativ når hun var singel. Altså, om hun så ville ha en pause så er jo ikke det no' grunn for deg å slutte å flørte med henne? Dersom hun da ville ha avslått deg så har du jo fortsatt like lite som før du begynte å flørte med henne? Kjør på sier jeg! Og prøv å splitte forholdet hun er i nå. Du bør også prøve å møte nye jenter. Jeg vet hvor vanskelig det kan være men faen heller, just do it. Plutselig blir du stupforelska i en annen Endret 17. mars 2009 av gtrff Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jenter har en tendens til å ikke se det som er rett foran nesen på dem og heller gå etter ting vi egentlig ikke vil ha. Ja, jeg vet, vi er merkelige. Men legg frem du føler, da er det opptil henne hva som skal skje. Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) 1. Man forteller ikke følelser. Iallefall ikke over MSN... beklager kompis, men hun tar den letteste utveien, og det er såklart å si det du vil høre slik at det ikke blir drama. 2. Sånn som jeg ser det, så er dere bare venner, du er langt inni vennesona. Den er vanskelig å komme seg ut av. Du skulle ha VIST at du har følelser for henne. Hva du kan gjøre NÅ er streng tatt bare å komme over henne, i mine øyne. Hvis hun har plassert deg som en venn, så er det det du er for henne. Det vil iallefall ikke få deg noen steder på måten det går nå, for nå sitter du der og ser på at hun får type etter type etter type. mhm.. Du har vel rett. Han har nok rett. Hvis man ikke viser interesse, tar det kort tid før du er i vennesonen for alltid. Jeg tror du har vært der en stund, og kommer til å bli der, sorry. Var i en lignende situasjon noen år tilbake: it sucks. Men man må bare komme seg over henne. EDIT: sitat Endret 18. mars 2009 av Useless Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Vil bare legge til at du må gjerne vise interesse (faktisk er det selvfølgelig helt vitalt) men IKKE si at du elsker henne. Det tar jakten, moroa, utav hele greia og er veldig ofte litt overveldende. Funker ikke engang om hun elsker deg tilbake, det blir bare awkward. Har prøvd det sjøl, er en særdeles dårlig ide Lenke til kommentar
Jext Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Du må ikke si det til henne over MSN og slikt, de som sier det har null peiling. Det du må gjøre er å vise henne det fysisk, men siden du allerede virker rimelig fanget i vennefella kan det være særdeles vanskelig. Drit i henne i en periode og date andre jenter. Det er attraktivt for en jente å se at andre jenter er interessert i deg, så ting kan forandre seg da. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Enig med Jext, kroppspråk er alt! Er ikke så slagkraftig med "jeg elskr dg likzm <3<3" i forhold til å holde rundt henne, stryke håret hennes bak øret og hviske det til henne med den mest sensuelle stemmen du får til Forøvrig er det ikke så viktig om du er i vennefella allerede eller ikke, du må prøve samme faen! Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Jupp, får vell bare hoppe i det å gi et forsøk en kveld jeg er ute med henne da ; D Men har funnet ut at hun og gutten hun skal ut me nå til helgen skal på en slags bursdags "fest" ..Risky? Uansett, jeg tror ikke det blir noe med det første med de to så jeg har enda god tid, men børe jeg være litt ivrig med henne? Hun sa jo at hun trenger å være singel en stund framover nå. ++ Jeg har prøvd å dra ut me andre jenter, ender opp med at vi drikker oss full og så blir det bare pu**** og thats it. Greier liksom ikke å gå videre for jeg greier ikke å slutte å tenke på henne : ( Men her gått greit de siste dagene egentlig... Snakker litt med venner osv og da går det liksom greit, da tenker jeg ikke så mye på henne: D Og ut ifra denne gutten som skal ut med henne så anntar jeg at det vli fort ta slutt mellom de to ; D Vil bare legge til at du må gjerne vise interesse (faktisk er det selvfølgelig helt vitalt) men IKKE si at du elsker henne. Det tar jakten, moroa, utav hele greia og er veldig ofte litt overveldende. Funker ikke engang om hun elsker deg tilbake, det blir bare awkward. Har prøvd det sjøl, er en særdeles dårlig ide HEAHEA!! jepp, har prøvd det en gang før... særdeles ikke artig i det heletatt Blir veldig awkward osv. Heahea... artig at du nevnte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå