Gjest Guest_Sunnmøring_* Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg søker nye venner! Er snart 18 år, jente, sliter med angst og depresjoner. Prøver å finne min vei her i livet. Jeg trenger flere venner å dele opp og nedturer i livet med. En som virkelig forstår meg kanskje.. flere for den del. Noen som man kan bli kjent med, finne på ting sammen med, skravle og le, men også kunne snakke om det som er alvorlig og trist! Jeg liker å være sosial og finne på ting, og prøver å kjempe meg gjennom det som holder meg tilbake. Jeg har masse plass i livet mitt for andre, (og andres problemer) og jeg er absolutt til å stole på. Jeg har mange mål og drømmer og ønsker for livet mitt og jobber daglig med å prøve å nå disse. Befinner du deg også i Møre og Romsdal? Har du det littegrann som meg på noen måte? Kjenner du deg igjen? Har du lyst til å utveksle erfaringer, bli kjent og kanskje t.o.m bli venner? Hvis noen der ute leser dette så skriv gjerne noen ord!! Så kanskje vi kan utveksle mail adresse og bli bedre kjent! Plis, jeg trenger noen som bryr seg. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) jeg trenger noen som bryr seg. Vel, jeg bor ikke i møre og romsdal, men jeg bryr meg, så syns ikke det høres noe særlig ut det du sier og tror mange har det sånn som deg, og det er ikke hyggelig=/ du tenker jo bra da, å få snakket med noen av samme erfaring=) så ja, ville bare du skulle vite det. Endret 17. mars 2009 av _Lucas_ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Samme som Lucas, jeg bryr meg, men bor ikke i nærheten =/ Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har bare funnet venner som ikke bryr seg. Som gir en go f om man er borte fra skolen i en hel uke f.eks. Jeg har ingen gode venner og trenger virkelig noen! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det er mange som bryr seg om medmennesker, meg inkludert. Jeg bor ikke i MR, men jeg kommer derfra. Jeg bor fortiden i Bergen. Jeg har hatt det slik som deg tidligere, men det hjalp å flytte vekk (flyttet til Molde i første gangen), få seg nye venner og være mye ute. Hvis du vil ha noen å prate med, kan du bare sende meg mail-adresse (msn) på PM Håper du får deg noen nye venner sporenstreks, venner er ekstremt viktig! Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 men det hjalp å flytte vekk (flyttet til Molde i første gangen), få seg nye venner og være mye ute. Enig der, det er lurt å komme seg litt bort til et nytt miljø og mennesker=) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jupp, kloke ord fra Den Hvite Ridder Gjelder det samme her. Vil du prate er det bare å sende meg et PM med mail-adresse ^^ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Gjester kan vel kanskje ikke sende PM? Jeg må kjappe meg å rekke bussen nå, men jeg kan poste msn når jeg kommer hjem.. Jeg kommer forresten fra en liten bygd i nærheten av Ålesund, hvis det hjelper noe Endret 17. mars 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har bare funnet venner som ikke bryr seg. Som gir en go f om man er borte fra skolen i en hel uke f.eks. Jeg har ingen gode venner og trenger virkelig noen! Men da er de ikke (ordentlige)venner(den har du nok hørt før, men det er virkelig sant). Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Da må hun registere seg og sende et PM da ^^ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Hvis du er her inne så er mailen min som følger: *has done it's deeds* Endret 17. mars 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
motdelavie Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Hei Alltid åpen for nye venner og kjenner meg ganske godt igjen! Har faktisk erfaring med en venninne og depresjoner så kan litt om det og hvordan det er. Like gamle er vi også. Jeg er anonym her på forumet da jeg ikke vil ha brukeren knyttet til navnet. Send PM for kontakt du! Edit: Ja, jeg bor i Møre og Romsdal Endret 17. mars 2009 av motdelavie Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Bor også i Møre og Romsdal Så om du treng nokon å snakke med kan du berre sende meg ein PM Har fått skryt for å vere ein god lyttar... Kunne faktisk ha trengt nokon nye venner sidan alle har reist vekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Heisann, jeg bryr meg. Du kan kontakte meg på msn visst du vil, bor i nordland så det er litt langt ifra. Kan gjerne snakke med deg over msn og mail. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Vel jeg er en som bryr seg, og liker å snakke med folk, men bor heller ikke i nærheten.Eg e fra Bergen . Vis du ha lust kan du jo skrive meg en pm også kan du få msn adressen min. Jeg er "vault" personen i venne og familiekretsen min, så alt kan in, ingenting går ut. Er forresten 20 vis du trenger å vite det. Endret 18. mars 2009 av ViktorBravo Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg tror jeg kunne vært deg, bare bytta ut M&R med S&F (bor ca 10 min unna grensa til MR) og at jeg allerede er 18 Men ja, jeg er her, og jeg bryr meg. Det er bare å sende en PM. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ingen bryr seg om andre enn seg selv. De kan sikkert lure deg til å tro det motsatte, dog, men i virkeligheten er det bare du og deg selv i hele verden. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Eg tykkjer det er kjekt å snakke med nye folk, so berre send meg ein PM om du vil. Eg bur i Nordfjord, so viss du bur på søre Sunnmøre bur i eg i alle fall ikkje langt vekke. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Så mange som brydde seg da! Aw, blir jo nesten rørt av all den positive stemningen Jepp, I care too Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Jeg nevnte aldri at jeg sliter med angst og depresjoner selv, så jeg er veldig enkel å snakke med på det punktet Og jeg fyller 20 til sommeren, hvis det var "nødvendig" å ta med alder ;D Forresten står msn min i "profilteksten" ;D Endret 19. mars 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå