Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Søker noen som BRYR seg.


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Sunnmøring_*

Jeg søker nye venner!

Er snart 18 år, jente, sliter med angst og depresjoner. Prøver å finne min vei her i livet. Jeg trenger flere venner å dele opp og nedturer i livet med. En som virkelig forstår meg kanskje.. flere for den del. Noen som man kan bli kjent med, finne på ting sammen med, skravle og le, men også kunne snakke om det som er alvorlig og trist! Jeg liker å være sosial og finne på ting, og prøver å kjempe meg gjennom det som holder meg tilbake. Jeg har masse plass i livet mitt for andre, (og andres problemer) og jeg er absolutt til å stole på. Jeg har mange mål og drømmer og ønsker for livet mitt og jobber daglig med å prøve å nå disse. Befinner du deg også i Møre og Romsdal? Har du det littegrann som meg på noen måte? Kjenner du deg igjen? Har du lyst til å utveksle erfaringer, bli kjent og kanskje t.o.m bli venner? Hvis noen der ute leser dette så skriv gjerne noen ord!! Så kanskje vi kan utveksle mail adresse og bli bedre kjent! Plis, jeg trenger noen som bryr seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg trenger noen som bryr seg.

 

Vel, jeg bor ikke i møre og romsdal, men jeg bryr meg, så syns ikke det høres noe særlig ut det du sier og tror mange har det sånn som deg, og det er ikke hyggelig=/ du tenker jo bra da, å få snakket med noen av samme erfaring=) så ja, ville bare du skulle vite det.

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg har bare funnet venner som ikke bryr seg. Som gir en go f om man er borte fra skolen i en hel uke f.eks. Jeg har ingen gode venner og trenger virkelig noen!

Lenke til kommentar

Det er mange som bryr seg om medmennesker, meg inkludert.

Jeg bor ikke i MR, men jeg kommer derfra. Jeg bor fortiden i Bergen.

Jeg har hatt det slik som deg tidligere, men det hjalp å flytte vekk (flyttet til Molde i første gangen), få seg nye venner og være mye ute.

 

Hvis du vil ha noen å prate med, kan du bare sende meg mail-adresse (msn) på PM :)

 

Håper du får deg noen nye venner sporenstreks, venner er ekstremt viktig!

Lenke til kommentar

Hei :)

 

Alltid åpen for nye venner og kjenner meg ganske godt igjen!

 

Har faktisk erfaring med en venninne og depresjoner så kan litt om det og hvordan det er. Like gamle er vi også.

 

Jeg er anonym her på forumet da jeg ikke vil ha brukeren knyttet til navnet. :ninja:

 

Send PM for kontakt du!

 

Edit: Ja, jeg bor i Møre og Romsdal

Endret av motdelavie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Heisann, jeg bryr meg.

Du kan kontakte meg på msn visst du vil, bor i nordland så det er litt langt ifra.

 

Kan gjerne snakke med deg over msn og mail.

Lenke til kommentar

Vel jeg er en som bryr seg, og liker å snakke med folk, men bor heller ikke i nærheten.Eg e fra Bergen :p. Vis du ha lust kan du jo skrive meg en pm også kan du få msn adressen min. Jeg er "vault" personen i venne og familiekretsen min, så alt kan in, ingenting går ut.

 

Er forresten 20 vis du trenger å vite det.

Endret av ViktorBravo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...