knegg Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei Ein kammerat skal ha seg ein spill bærbar til 8000 kroner, eg rekna med det vil gå Call of duty 4, Counter strike source, left 4 dead og team fortress 2 er spela det vil gå med. Skal ha 17" skjerm (han har ikkje noko imot glossy film på skjermen) Eg har funne framm 2 stk. med hjelp av pris guiden på hardware.no Forslag ein: Ein ASUS X71VN 17"WXGA+ frå www.komplett.no Forslag 2: Ein ACER AS7730G/17" frå www.ps.no Det er pc'a eg har funne framm, har dykk forslag til beitre bærbare maskine til samme pris? Viss ikkje, skal eg velge forslag ein , eller forslag 2? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei Ein kammerat skal ha seg ein spill bærbar til 8000 kroner, eg rekna med det vil gå Call of duty 4, Counter strike source, left 4 dead og team fortress 2 er spela det vil gå med. Skal ha 17" skjerm (han har ikkje noko imot glossy film på skjermen) Eg har funne framm 2 stk. med hjelp av pris guiden på hardware.no Forslag ein: Ein ASUS X71VN 17"WXGA+ frå www.komplett.no Forslag 2: Ein ACER AS7730G/17" frå www.ps.no Det er pc'a eg har funne framm, har dykk forslag til beitre bærbare maskine til samme pris? Viss ikkje, skal eg velge forslag ein , eller forslag 2? Ville gått for Asus-en. Har betre tru på den!!!! Ellers så kan du jo skjekke litt på multicom då du har muligheit til og velge litt sjølv Lenke til kommentar
knegg Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Multicom ser ut som ein grei nettbutikk, men der va ikkje den pc'n eg leita etter mine kriterier. Nokon andre som vil finne framm ein pc til? Lenke til kommentar
OaoaO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har selv den acer pc`en, og er fornøyd med den.. Spiller for det meste battlefield 2/2142.. og det klarer den på maks grafikk men kansje det er enda et hakk høyere med 9650-kortet..? Det er forresten oppgitt 1GB dedikert minne. Dette er altså ddr2-minne og ikke ddr3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå