Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nye venner takk.

Gjest Guest_dritt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_dritt_*

Jeg har hele livet mitt, nesten hver gang, søkt feil venner. Venner som er for frekke, venner som er sladdrete, venner som baksnakker og venner som rett å slett er bitchy som bare faen. Jeg ahr alltid funnet meg i dette og godtatt det. Jeg er likt av mange folk og er ja.. ei populær jente på 18 år. I det siste har jeg smakt min egen medisin av min egen bestevenninne og føler meg mobbet av henne. Hun har spredd rykter om meg og mye dritt om kjærsten min og jeg føler meg helt knust. Dette har pågått i flere månder. Jeg har fallt ut av vennegjengen våres pågrunn av dette. Jeg føler meg ensom og forlatt og sviktet. Går til psykolog også. Eneste jeg vil er å finne personer som har andre verdier i livet enn baksnakking, drittslenging og faenskap. (Jeg bor i en liten bygd, så ja). Jeg vil bare sitte hver helg nesten å kose meg med en god venninde, prate og ha det fint.. tulle sammen, stikke ut midt på natta og gjøre kødd. Altså, jeg vil bare ha en venninne som BRYR seg om meg. En som VIL ta kontakt å finne på noe morsomt! En som hører på mine problemer og FORSTÅR meg. Hvordan får man slike venner? Jeg er så lost som det går an å bli.. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs vel hva du søker etter.

jeg skjønner din problem stilling og har sett en eller to stykker igjennom min skole karriere lide av det samme. Populære jenter som til slutt får ting snudd opp ned og blir et mobbe offer eller et mål for dritt slenging. Som regel var de populære jente kjepphøye og søkte etter nye venner som så sexy ut eller var populære slik at de kunne bli komfortable. Men om du søker etter nye venner, vil jeg også ha rådet deg til å oppsøke de som har hatt lignende opplevelser før. For da har du plutselig noen med samme problemet og dermed har et godt tema og snakke om samt med å hjelpe hverandre ut av det eller forbi det.

Jeg er selv fra en liten bygd hvor alle kjenner alle og vet at rykter kan fort medføre konsekvenser.

Om du ønsker å snakke med noen, kan du bare PM-e meg. Har som regel god tid om dagene.

Lenke til kommentar

Baksnakking er et stort problem så godt som overalt. Folk sliter virkelig med å fokusere på det positive i folk, og tenker selv ikke over at dem faktisk baksnakker. Du overhører sikkert selv mye baksnakking når du er med dem, og en god måte å hjelpe segselv fra å ikke bli baksnakket er å ikke baksnakke selv og lage en sladregjeng utav folka. Her i bygda var det en i gjengen tok det opp og skjelte ut resten av gjengen. Alle sammen gikk og snakka dritt og jugde hverandre opp i trynet til enhver tid. Fordet om jeg var den som fikk minst kjeft så så jeg mye av alvoret og hvor mye dritt som egentlig kommer ut av kjeften på folk. Så nå, ca 2,5år senere har jeg så godt som ikke baksnakket, og bryter ofte inn og tar "offerets" side når folk baksnakker siden jeg vet at dem er venner og ikke har noen grunn til å rakke ned på hverandre. Har hjelpt seg her ihvertfall, det er sykt modig gjort å reagere på folk på den måten, og ingen kommer til å si etterpå "åhh, <navn> er så teit, tror vi baksnakker og sånt, ehh, taper azz". Isåfall driter vedkommende seg ut ;)

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
flytt til en storby å studer.

flere mennesker betyr at du kan være mer selektiv med hvem du vil omgås med.

Enig. Jeg kutter aktivt ut mennesker jeg ikke trives med. Livet er for kort til å være med slike mennesker.

ts - hvor bor du/hvor vil du studere?

Få deg nye venner!!!

Et av de mer overflødige innleggene jeg har sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...