war2war Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hva i all verden har skjedd med hw.no og resten av røkla dere sender ut på internet. Bruktmarked (uoversiktlig,teit design) hw.no/spillverket (ubrukelige gamle nyheter,usakelige artikler,gir terning kast som ikke noen skjønner,teite reportere,) det over gjelder for resten av de treige sidene deres også. skjerp dere, svaner det gamle Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Så var det det med å feie for egen dør, da. Innlegget ditt er tynt begrunnet, fullt av skrivefeil og du slenger kun dritt. Du har ingen forslag til forbedringer eller positive bemerkninger å komme med. Mitt råd er å tenke gjennom ting én gang til, ta deg litt mer enn to minutter på å formulere deg, og heller komme med et innlegg som det går an å i det minste vurdere å ta seriøst. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hva i all verden har skjedd med hw.no og resten av røkla dere sender ut på internet. Bruktmarked (uoversiktlig,teit design) hw.no/spillverket (ubrukelige gamle nyheter,usakelige artikler,gir terning kast som ikke noen skjønner,teite reportere,) det over gjelder for resten av de treige sidene deres også. skjerp dere, svaner det gamle Hallo, hallo Vi liker det nye vi, men det kommer kanskje ikke som noen overraskelse? Når det gjelder Spillverket så har jo ikke det så mye å gjøre under tilbakemeldinger til Hardware.no, men jeg kan tipse rette vedkommende om å ta en titt her. Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 litt vel mye software.no for tia. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 litt vel mye software.no for tia. litt lite med tester ja-ah. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg har også en del å utsette på Hardware.no. Det som irriterer meg mest er den roll-over menyen i forumet.. Totalt meningsløst spør du meg.. og ekstremt irriterende å manøvrere seg i. Det andre som har irritert meg er dekningen av the gathering 2009. ELENDIGE artikler som ser ut som de er skrevet av 12åringer. Hva har skjedd med gamle gode og seriøse hardware.no jeg kjenner? Lenke til kommentar
NisseN2k Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Synes www.harware.no ligner for mye på IT-avisen om dagen. En trend som i mine øyen er svært negativ. Overfladiske artikkler mer eller mindre limt inn fra eksterne kilder. Hvor blir det av hardware-testene og nyttige guider? Design og layout synes jeg derimot er meget bra. Endret 16. april 2009 av NisseN2k Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kan ikke folk dele opp klagene. Klager man på spillverket så tar man det der det gjelder, forumet har sine folk og hw.no igjen har sine folk. Blir litt som om hvis jeg hadde vært ansatt i staten så skulle jeg vært ansvarlig for alt det statsministeren hadde foretatt seg. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Yes, som Blåbær så passende påpeker, del opp ting, denne tråden her er jo bare kaos, så da stenges den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg